ماجرای فیلم برداری مرد شکاک مشهدی

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای فیلم برداری مرد شکاک مشهدی

فیلم برداری مرد شکاک مشهدی از کوچه و خانه

 

یک مرد مشهدی که در پی سوء ظن به همسرش و همسایه خود، چهار دوربین مداربسته در خانه و اطراف محل سکونتش نصب کرده بود،از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

 

به گزارش جام جم، سرهنگ محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چند روز پیش چند نفر از شهروندان مشهدی با حضور در پلیس فتای استان علیه مرد همسایه شان شکایت کردند.

 

در تحقیق از شاکیان معلوم شد مرد همسایه شان دوربینی روی دیوار خانه نصب و رفت و آمد آنها و دیگر ساکنان محل را ثبت می کند و نمی دانند هدف او از این کار چیست و از وی بابت فیلمبرداری غیرقانونی شکایت دارند.

 

عرفانی افزود: با طرح این شکایت ها، ماموران فتای استان خراسان رضوی با حضور در محل حادثه و بررسی آنجا، متوجه شدند مرد همسایه دوربین مداربسته ای را روی دیوار خانه اش نصب و مخفیانه رفت و آمد همسایه ها را ضبط می کند.

 

ماجرای فیلم برداری مرد شکاک مشهدی

کشف 3 دوربین مخفی از خانه متهم

وی گفت: سپس ماموران برای دستگیری وی با هماهنگی قضایی وارد خانه اش شدند و مشاهده کردند او سه دستگاه دوربین دیگر راهم در راه پله های ساختمان سه طبقه نصب و رفت و آمد افراد به این ساختمان را ضبط می کند و تصاویر ضبط شده در رایانه متهم قرار دارد؛ بنابراین رایانه متهم از خانه مادرش که در طبقه دوم ساختمان بود، کشف و مرد متهم نیز به پلیس فتا منتقل شد.

 

متهم قصد انتقامگیری داشت

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اعتراف کرد، دوربین های مداربسته را نصب کرده تا از همسرش انتقام بگیرد.

 

عرفانی خاطرنشان کرد: در تحقیق از متهم معلوم شد، وی از مدتی پیش به رفتار های همسرش ظنین شده و برای این که از او انتقام بگیرد و مدرکی علیه همسرش به دست بیاورد تا بتواند او را طلاق دهد، در غیاب خانواده اش، سه دوربین مداربسته در راه پله های ساختمان و یکی دیگر را هم روی دیوار خانه نصب کرده تا رفت و آمد همسرش را زیر نظر بگیرد.

 

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت