ماجرای قتل پسر دایی

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای قتل پسر دایی

قتل مرموز پسر دایی

پسرجوان که در جریان درگیری خانوادگی پسر دایی خود را به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

 

 رسیدگی به این پرونده از هشتم شهریور سال گذشته و همزمان با گزارش خبر قتل پسر جوانی در یک درگیری خانوادگی  در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

 

با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد مردی به نام سلیم پسردایی‌اش به نام حسن را با ضربات چاقو به قتل رسانده و فرار کرده است.

 

سلیم که فکر نمی‌کرد ضربه‌های چاقویش باعث مرگ پسردایی اش شده باشد در خانه اش در حال استراحت بود که از سوی ماموران دستگیر شد.

 

او در بازجویی‌ها گفت: به خاطر اختلافی که از قبل با دایی اش داشته با خانواده او درگیر شده و پسردایی اش را کشته است. با اعترافات سلیم بازپرس دادسرای جنایی برای او به اتهام مباشرت در قتل قرار مجرمیت صادر کرد که با تایید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست ، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

ماجرای قتل پسر دایی

صبح یکشنبه متهم به قتل در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت.

 

متهم به قتل پس از حضور در جایگاه درباره روز حادثه گفت:«قبول دارم که پسردایی ام را با ضربات چاقو کشته ام اما این کار را برای دفاع از خودم کردم و نمی‌خواستم او را بکشم.20 روز قبل از این حادثه با دایی ام حرفم شد.تا جایی که او چند حرف نامربوط به من زد.

 

مدتی گذشت تا اینکه باجناقم به من زنگ زد و گفت که برایش مقداری سیمان به خانه شان ببرم. خانه باجناقم در همسایگی خانه دایی‌ام بود.آنها وقتی من را آنجا دیدند چند نفری به سرم ریختند و من را کتک زدند.پسردایی ام هم وارد دعوا شد.من هم که به خاطر شغلم در ماشینم چاقو و چماق داشتم برای دفاع از خودم آنها را بیرون آوردم. می‌خواستم آنها را با چماق از خودم دور کنم اما نمی‌دانم چه شد که چاقو به مرحوم برخورد کرد و او را زخمی‌کرد.»

 

قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و سلیم را به قصاص محکوم کردند.

 

جدیدترین مطالب سایت