مرگ عجیب 2 خواهر در حمام + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
مرگ عجیب 2 خواهر در حمام + عکس

مرگ عجیب و تراژدیک 2 خواهر که با یکدیگر به حمام رفتند

دو خواهر جوان که با کلی ذوق و شوق به حمام رفتند از حادثه بزرگی که در انتظار آنها بود خبری نداشتند.

 

به گزارش تالاب، اتفاقی ناگوار انتظار دو خواهری که با ذوق و شوق فراوان به حمام میرفتند را میکشید . دو خواهر که با هم به حمام رفته بودند به کام مرگ فرو رفتند . مونوکسید کربن آنها را دچار خفگی کرده بود و هردوی آنها درون حمام مرده بودند اما جنازه ی انها نزدیک به 24 ساعت بعد پیدا شد !

 

این دو و خواهر که در روستای شیرمحله فریدونکنار به حمام رفته بودند به بلای وحشتناکی گرفتار شدند. سید احمد نورمحمدحسینی، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار در تشریح این خبر اظهار کرد: دو خواهر گرگانی شهروند فریدونکنار روز گذشته بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتگی در حمام منزل خود به کام مرگ رفتند.مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) افزود: اسما و یسنا باقری خواهران چهار و هشت ساله متولد سال‌های 1391 و 1387 اهل گرگان بودند.

 

وی تصریح کرد: این دو خواهر نونهال که از شهروندان فریدونکناری محسوب می‌شدند، روز گذشته در حمام منزل محل کار پدر خود در روستای شیرمحله دچار گازگرفتگی شده و جسم بی‌جان آن ها به این بیمارستان منتقل شده است.

مرگ عجیب 2 خواهر در حمام + عکس

مرگ در حمام

 

حسینی خاطرنشان کرد: جسد این دو خواهر نونهال از عصر روز گذشته تاکنون در سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار نگهداری شده و سپس تحویل خانواده آن ها می‌شود.

 

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) بیان کرد: تحویل اجساد بعد از صدور گواهی دفن از طرف پزشکی قانونی انجام می‌شود و در همین زمینه منتظر نظر کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان و صدور گواهی دفن هستیم.

 

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود کمتر از 24 ساعت از مرگ این دو خواهر گذشته و در واقع این شهروندان فریدونکناری از روز گذشته یعنی چهارشنبه 10 آذرماه در حمام خانه دچار گازگرفتگی، خفگی و مرگ شدند.

 

حسینی در پایان گفت: با توجه به افزایش سرمای هوا و افزایش استفاده از لوازم گرمایشی، مردم نباید در حمام‌ها از بخاری و یا آبگرمکن استفاده کنند

 

جدیدترین مطالب سایت