وجود 7 روزه جسد در هتلی در مکزیکوسیتی (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
وجود 7 روزه جسد در هتلی در مکزیکوسیتی (+عکس)

وجود 7 روزه جسد در هتلی در مکزیکوسیتی

 

با انتشار بوی بد در اتاق یکی از هتل های در مکزیکوسیتی مسافر هتل با گشتن در اتاق خواب متوجه شد که این بو ناشی از با ما درسایت تالاب باشید با بهترین ها

 

مسافران بخت برگشته ی یک هتل خبر نداشتند 7 شب است همخواب با یک جسد هستند! به گزارش تالاب مسافر نگون بخت وقتی از بوی تعفن اتاقش جانش به لب رسیده بود شروع به گشتن به دنبال منشاء بو  کرد و از آنچه دید زبانش بند آمد !

 

به گزارش تالاب ماجرا ازین قرار بود که مسافران هتلی در مکزیکوسیتی از خوابیدن با یک جنازه در اتاق 323 هتل “EI Senador” کاملا بی خبر بودند. انتشار بوی تعفن در این اتاق سرانجام پرده از راز حادثه ای وحشتناک برداشت. جنازه زنی حدود 25 تا 30 ساله در زیر تخت پیدا شد. به گفته پلیس این جنازه حدود یک هفته در زیر این تخت قرار داشت.

وجود 7 روزه جسد در هتلی در مکزیکوسیتی (+عکس)

وجود 7 روزه جسد در هتل در مکزیکوسیتی

 

یکی از کارمندان هتل در شرح ماجرا گفت: بعد از اینکه آخرین مسافر این اتاق را اجاره کرد متوجه بوی بدی شد که از زیر تخت خواب منتشر می شد. وی بعد از کنار زدن تخت خواب با صحنه وحشتناکی مواجه شد.

 

جنازه یک زن در حالی که در داخل یک پلاستیک بسته بندی شده بود در زیر تخت پیدا شد. گفته می شود این زن به همراه یک مرد این اتاق را کرایه کرده بودند.  تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه می دهد.

 

جدیدترین مطالب سایت