ورم وحشتناک دست مرد تهرانی به خاطر انگشتر تنگ + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
ورم وحشتناک دست مرد تهرانی به خاطر انگشتر تنگ + عکس

مرد تهرانی که به خاطر تنگ بودن انگشترش کارش به بیمارستان کشید

 

مرد تهرانی به خاطر تنگ شدن انگشتری که در انگشت خود وارد کرده بود کارش به بیمارستان کشیده شد.

 

به گزارش تالاب، انگشترهای تنگ وضعیت دست این مرد تهرانی را به شکل فجیعی خراب کرد . ورم شدید انگشتان و خونمردگی حتی ممکن بود باعث از بین رفتن و مردگی بافت و ناچاری برای قطع انگشتان شود !

 

وقتی پزشکان از خارج کردن انگشتر از دستان این مرد ناامید شدند با آتش نشانی تماس گرفتند . انگشترهای تنگ مردی را روانه بیمارستان کرد.مردی جوان با وارد کردن دو حلقه انگشتر تنگ به انگشتان دستش خود را به دردسر انداخت.

ورم وحشتناک دست مرد تهرانی به خاطر انگشتر تنگ + عکسورم دست

 

عوامل بیمارستانی در شرق تهران با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که دو انگشت مردی به علت استفاده از انگشتر تنگ دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل از آتش نشانی خواستند ضمن کمک، در اتاق عمل بیمارستان حاضر شوند.

 

در ادامه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران عوامل ایستگاه ۹۳ را به محل حادثه واقع در بیمارستانی در حوالی میدان امام حسین اعزام کرد و آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که دو انگشتر تنگ در انگشتان دست راست و چپ یک مرد ۳۲ ساله گیر کرده و موجب تورم در دو انگشت دست وی شده است.

ورم وحشتناک دست مرد تهرانی به خاطر انگشتر تنگ + عکس

ورم دست به خاطر تنگ بودن انگشتر

 

عوامل آتش نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به برش هر دو انگشتر از انگشتان این مرد کرده و او را برای انجام اقدامات بعدی به کادر پزشکی این بیمارستان تحویل دادند.

 

جدیدترین مطالب سایت