پسری که دوست خود را بنزین به آتش كشید

مجموعه : اخبار حوادث
پسری که دوست خود را بنزین به آتش كشید

پسری که دوست خودرا بنزین به آتش كشید

 

در اتفاقی وحشتناک پسری دوست خود را به آتش کشید…

 

به گزارش تالاب پسر جوان كه متهم است دوستش را با بنزین به آتش كشیده پس از محاكمه در دادگاه كیفری به قصاص محكوم شد.

 

29 تیر ماه سال 91 ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جریان مرگ مشكوك پسر جوانی در یكی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند.تیم پلیسی پس از حضور در محل دریافتند، مرتضی چهار روز قبل در حالی كه دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشكان برای نجات جان او موثر واقع نشده بود.

 

مرتضی قبل از مرگ مدعی بود یكی از دوستانش به نام محسن به خاطر اختلافاتی كه با هم داشتند او را به آتش كشیده است.

 

كارآگاهان سپس محسن را دستگیر كردند كه او در بازجویی ها منكر اتهام خود شد. در ادامه بازپرس پرونده با توجه به شواهد موجود برای متهم كیفرخواست صادر كرد و پرونده را برای محاكمه به دادگاه كیفری استان تهران فرستاد.

 

صبح امروز جلسه محاكمه در شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران و به ریاست قاضی همتیار برگزار شد. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح كیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی كرد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و خواستار قصاص متهم شدند.

 

محسن نیز پس قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهامش گفت: من اتهام كشتن دوستم را قبول ندارم. ما با هم رفیق بودیم پس من چطور می توانستم او را بكشم. روز حادثه زنم و دخترم در خانه نبودند. دخترم چون مریض بود زنم از من خواست تا دارو هایش را تهیه كنم. من هم تهیه كردم و می خواستم به در خانه پدرزنم بروم كه مرتضی را بین راه دیدم.او را سوار ماشین كردم.

 

مرتضی قرار بود برای آكواریوم من لامپ بخرد به همین خاطر گفتم آخر شب به خانه ما بیاید تا نمونه اش را به او بدهم. من در خانه بودم و می خواستم لباس هایم را عوض كنم. وقتی به پاركینگ آمدم دیدم ماشینم روشن نمی شود به همین خاطر به مرتضی زنگ زدم سر راهش بنزین بخرد. داشتیم در باك بنزین می ریختیم كه نمی دانم چه شد كه ناگهان در باك برگشت و بنزین روی دست من و مرتضی ریخت ومرتضی چون داشت سیگار می كشید سریع آتش گرفت. من تا آمدم لباس او را در بیاورم او دوید و بیشتر آتش گرفت. به همین خاطر نتوانستم نجاتش بدهم. من نه با او خصومتی داشتم و نه درگیر بودیم.»

 

پس از دفاعیات متهم و وكیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شده و متهم را به قصاص محكوم كردند

 

مطالب مرتبط:

تهدید به تجاوز و قتل ریحانا توسط یک مرد

قتل هولناک پزشک متخصص پوست در تهران + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت