پیرمرد 74 ساله قاتل همسرش شد !

مجموعه : اخبار حوادث
پیرمرد 74 ساله قاتل همسرش شد !

پیرمرد 74 ساله قاتل همسرش شد !

پیرمرد ۷۴ ساله ای که به خاطر اختلافات خانوادگی همسرش را با یک تکه آجر به قتل رسانده بود در دفاع از خود گفت: آن شب، همسرم به دلیل برخی اختلافات خانوادگی مرا از خانه بیرون کرده بود!

 

حوادث – به گزارش خراسان، پیرمردی که سال گذشته به اتهام قتل همسرش در مشهد دستگیر شده است در مراحل پایانی تحقیقات قضایی، در شرح ماجرای جنایت گفت: من و همسرم از مدت ها قبل با یکدیگر اختلاف داشتیم و حتی برخی موارد با هم قهر می کردیم. وی افزود: شب  قبل از وقوع حادثه وقتی از بیرون به منزل بازگشتم، زنم من را به خانه راه نداد! مجبور شدم آن شب را در اتاق نگهبانی یک ساختمان نیمه کاره که در نزدیکی محل سکونتمان بود، سپری کنم.

 

اوایل صبح بود که دوباره به خانه ام بازگشتم اما همسرم باز هم در حیاط را باز نکرد به ناچار از روی در وارد حیاط شدم که همسرم با دیدن من سر و صدا به راه انداخت که حق نداری به داخل خانه بیایی! من هم که ناراحت و عصبانی شده بودم به پشت بام رفتم و پاره آجری را برداشتم. وقتی وارد هال منزل شدم با هم درگیر شدیم و با آجر به سرش کوبیدم.

 

به دنبال این ضربه، حال همسرم بد شد و داخل اتاق رفت من هم پشت سرش رفتم و دیدم موهایش خونی شده است بنابراین از اتاق بیرون آمدم و در را بستم.

 

ساعتی بعد که دوباره در اتاق را باز کردم دیدم همسرم تکان نمی خورد و فرش ها هم خونی شده است. فهمیدم که او را کشته ام به همین خاطر هم آثار خون ها را شستم. در همین موقع بود که یکی از بستگان نزدیکمان آمد و در زد اما من در را باز نکردم ولی وقتی او را دیدم که وارد حیاط شده است با تیغ اقدام به خودزنی کردم و پس از آن نیز توسط ماموران دستگیر شدم.

 

این گزارش حاکی است: با تکمیل تحقیقات قضایی و آخرین دفاعیات متهم، کیفرخواست این پرونده جنایی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر و به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد. پیرمرد ۷۴ ساله به زودی توسط قضات دادگاه کیفری محاکمه می شود.

 

سابقه خبر

نیمه دوم سال گذشته، تلفن همراه قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) به صدا درآمد و ماموران انتظامی وی را در جریان وقوع قتل قرار دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد و پیرمرد ۷۴ ساله به اتهام قتل همسر ۶۷ ساله اش بازداشت شد. به دستور مقام قضایی متهم برای انجام تحقیقات در اختیار کارآگاه احسان حسن نژاد (افسر پرونده) قرار گرفت تا زوایای پنهان این پرونده جنایی روشن شود. با اعتراف متهم به ارتکاب قتل با تکه آجر، وی روانه زندان شد.

 

پس از برگزاری چندین جلسه بازجویی، متهم این پرونده به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و جزئیات وقوع این حادثه را تشریح کرد. با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب پرونده این جنایت به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد.

 

جدیدترین مطالب سایت