ماجرای وحشتناک آتش زدن دختر نوجوان

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای وحشتناک آتش زدن دختر نوجوان

دختری که به شکل وحشتناکی کشته شد.

 

به گزارش تالاب به نقل از شرق، کرمی نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست دادرس اسلامی برگزار شد، در جایگاه ایستاد و گفت: بر اساس کیفرخواست صادره برای چهار متهم حاضر در دادگاه درخواست مجازات دارد.

بنا بر این گزارش ماموران پلیس اوایل دی سال 84 باخبر شدند دختر نوجوانی به نام ریتا که با بنزین سوخته توسط افراد ناشناسی به بیمارستانی در شهریار برده ‌شده ‌است. خانواده ریتا هم به بیمارستان رفتند. این دختر که فکر نمی‌کرد شدت آسیب جدی باشد مدعی شد دو پسر جوان قدبلند او را ربودند، سوار پیکان سبزرنگی کردند و مقابل کارخانه‌ای به آتش کشیدند.

 

پلیس، نگهبان کارخانه‌ای را که ریتا را از سوختن نجات داده ‌بود مورد بازجویی قرار داد. این مرد مدعی شد کسی را ندیده ‌است. او گفت: من با صدای جیغ‌های بلند دختر نوجوان بیرون آمدم و دیدم همه بدنش آتش‌گرفته و در حال سوختن است، بلافاصله پتویی برداشتم و به سمتش دویدم و او را دور پتو پیچیدم و آتش را خاموش کردم. بعد هم اورژانس را خبر کردم.

 

این در حالی بود که روزبه‌روز حال ریتا بدتر می‌شد زمانی که او دیگر قدرت حرف زدن نداشت سوپروایزر بخش سوختگی بیمارستان به پلیس گفت اولین ‌گفته‌های او موقع ورود به بیمارستان را در گوشی تلفنش ضبط کرده ‌است اما صدای ریتا هم نتوانست گره از معما باز کند چراکه صدا به‌شدت ناواضح بود. چند روز بعد بیمارستان اعلام کرد ریتا جان خود را از دست داده است. وقتی جسد به پزشکی‌قانونی فرستاده شد متخصصان اعلام کردند شدت سوختگی به حدی بود که اعضای داخلی بدن ریتا تقریبا از بین رفته است.

 

در این میان خواهر ریتا فاش کرد روز حادثه خواهرش را در خودرو پسری به نام سیاوش که با هم رابطه داشتند دیده‌ است. این دختر گفت: من شاگرد شیفت بعد‌ازظهر مدرسه‌ای بودم که خواهرم همانجا درس می‌خواند. او از من بزرگ‌تر بود. وقتی تعطیل شد و از مدرسه بیرون آمد من داشتم به سمت مدرسه می‌رفتم که دیدم او سوار ماشین سیاوش شد. خواهرم خیلی ترسید. به من 500تومان داد که چیزی به کسی نگویم. وقتی ماموران این ادعای خواهر ریتا را مورد بررسی قرار دادند متوجه شدند محلی که ریتا دچار حادثه شده مقابل کارخانه پدر سیاوش است و سیاوش نیز با پدرش کار می‌کند.

 

آنها همچنین متوجه شدند یکی از دوستان سیاوش به نام ناصر پیکان سبزرنگی دارد. بنابراین سیاوش و ناصر بازداشت شدند. سیاوش اتهام آتش زدن ریتا را رد کرد و گفت: من و ریتا مدتی بود با هم دوست بودیم. این اواخر من می‌خواستم به این رابطه پایان بدهم. روز حادثه هم اصلا او را ندیدم و از اینکه خودش را آتش زده ‌است هم خبر نداشتم. شاید او به‌خاطر اینکه تصمیم گرفته ‌‌بودیم از هم جدا شویم خودسوزی کرده است.

 

ناصر نیز مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت از ارتباط ریتا و سیاوش خبر نداشت و روز حادثه ریتا پیکان او را به‌صورت دربستی کرایه کرده بود. این جوان گفت: ریتا را مقابل مدرسه سوار ماشین کردم. او به من گفت می‌خواهد به سمت کارخانه برود و آدرس را هم داد. قرار شد دوهزارتومان از او بگیرم. سر راه از من خواست مقابل پمپ‌بنزین بایستم و یک بطری نوشابه یک‌ونیم‌لیتری بنزین بگیرم بطری را خودش داد و من هم این کار را کردم مقابل کارخانه که رسیدیم پیاده شد و من هم رفتم و دیگر از چیزی خبر ندارم.

 

ماموران متوجه شدند عباس و علی دو دوست دیگر سیاوش هم روز حادثه در محل بودند بنابراین آنها را بازداشت کردند. هرچند چهار متهم همچنان مدعی هستند دختر نوجوان خودکشی کرده ‌است اما پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

 

  روز گذشته بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد وکیل اولیای‌دم در جایگاه حاضر شد و دلایل خود را برای اثبات جرم متهمان توضیح داد. او گفت: خانواده ریتا روزی 500تومان به فرزندانشان پول می‌دادند که تغذیه بخرند و کرایه ماشین بدهند بنابراین ریتا بعد از پرداخت پول به خواهرش دیگر پولی نداشت که بتواند بنزین بخرد و یک ماشین به‌صورت دربستی کرایه کند.

 

دوم اینکه او بعد از سوختن در بیمارستان به مادرش گفته چند جوان او را به آتش کشیده‌اند و دقیقا مشخصات سیاوش و متهمان دیگر را داده ‌است اما از آنجایی که فکر نمی‌کرد بمیرد به دلیل علاقه زیادی که به سیاوش داشت نام او را فاش نکرد به امید اینکه بتواند ارتباطش را با او دوباره درست کند. همچنین روز حادثه ریتا برای ساکت کردن خواهرش به او پول داده بود تا نگوید با سیاوش است و این مدرکی است که نشان می‌دهد سیاوش آن روز ریتا را سوار ماشینش کرده و به محل کارخانه برده ‌است.

 

سپس متهمان یک‌به‌یک در جایگاه حاضر شدند و همگی اتهام خود را رد کردند و مدعی شدند از ماجرای آتش‌سوزی خبر نداشتند. سپس وکلای متهمان دفاعیات خود را مطرح کردند. هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

جدیدترین مطالب سایت