سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

مجموعه : اخبار حوادث
سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

حادثه تلخی که برای راننده پراید افتاد و جانش را گرفت. پل عابری که ماه ها در سه راه اندیشه شهرستان ملارد بدون هیچگونه مانع و علامت هشداری در حاشیه خیابان رها شده بود بالاخره منجر به حادثه ای تلخ شد و یک کشته بر جا گذاشت.
 

به گزارش تالاب به نقل از مهر، پل عابری که قرار بود در سه راه اندیشه تعبیه و استقرار یابد، پس از ماه ها بلاتکلیفی در حاشیه خیابان، در نهایت منجر به حادثه ای تلخ شد که یک کشته بر جای گذاشت.

 
غروب جمعه برخورد یک دستگاه پراید با پل مذکور یک کشته بر جا گذاشت.

 
سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

این حادثه نتیجه سوء مدیریت است
 
رضا مومیوند یکی از شهروندان ساکن در این شهرستان که از نزدیک شاهد این حادثه بود در تشریح سانحه مذکور اظهار داشت:خودروی پراید به دلیل عدم نصب علائم هشدار و نبود مانع در مقابل پل، با سرعت نه چندان بالایی به پل برخورد کرد و این حادثه تلخ رقم خورد.

 
وی افزود: این حادثه نتیجه سو مدیریت مسئولان این منطقه است، زیرا مدت ها از رها شدن این پل در حاشیه خیابان می گذرد اما هیچ اقدامی برای نصب آن صوت نگرفت و در نهایت منجر به این سانحه تلخ شد.

سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

چه اصراری به رها کردن پل کنار خیابان بوده است
 
مریم فراهانی یکی از ساکنان منطقه مارلیک گفت: اگر قرار بود این پل نصب نشود، چرا آن را از انبار خارج و به این محدوده منتقل کرده اند.
 
وی افزود: حادثه مذکور نتیجه مدیریت نامناسب مسئولان شهرستان ملارد است که پس از انتقال پل و گذشت ماه ها همچنان بصورت بلاتکلیف در حاشیه خیابان رها شده است.
 
فراهانی عنوان کرد: اگر قرار بود اقدامی بر روی این پل انجام نشود، چه اصراری به انتقال و استقرار آن به این شکل در حاشیه خیابان بوده است.

سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

سازه رها شده به صورت مناسبی مهار نشده بود
 
فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد در خصوص این سانحه گفت: سازه مذکور از مردادماه در این محدوده قرار گرفته و با وجود مکاتباتی که با شهرداری ملارد مبنی به جابجایی پل مورد اشاره داشتیم، اما بنا به دلایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم، اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد.
 
به گزارش تالاب سروان عباس مهرپور افزود: علت حادثه به صوت دقیق مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی مستلزم بررسی بیشتر خواهد بود، اما آنچه که مبرهن است، سازه مورد اشاره به نحو مطلوبی زیر بلوک نیوجرسی مهار نشده و این امر می تواند یکی از دلایل سانحه به شمار رود.
 
رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد یادآور شد: سرعت مجاز در این محور ۵۰ کیلومتر در ساعت است، اما با عنایت به عدم وجود خط ترمز، نمی توانیم اظهار نظر دقیقی در خصوص سرعت خودرو داشته باشیم.

سقوط پل عابر پیاده بر روی راننده پراید

 

مطالب مرتبط:

متخصص قلب در تصادف پراید کشته شد + عکس

صحنه وحشتناک له شدن پراید زیر کامیون (+عکس)

رفتار زشت و غیر انسانی راننده پراید با سگ (عکس)

جدیدترین مطالب سایت