تعقیب و گریز مرگبار مردی برای نجات دادن همسرش

مجموعه : اخبار حوادث
تعقیب و گریز مرگبار مردی برای نجات دادن همسرش

به گزارش خبرآنلاین، تحقیقات در باره این پرونده کماکان ادامه دارد .

 

بیست و دوم شهریور ماه امسال بود که زن جوانی از خانه اش در منطقه تهرانسر خارج شد و به قصد رفتن به بولوار گلها کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاد.

دقایقی بعد راننده یک پراید سفید رنگ پس از پرسیدن مقصد این زن 24 ساله او را سوار ماشین کرد. هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که زن جوان متوجه شد راننده ،نقشه شومی در سر دارد. به همین خاطر با راننده درگیر شد. در حالی که این زن از راننده پراید می خواست که ماشین را متوقف کند و راننده هم از اینکار امتناع می کرد ،شوهر این زن که جلوی مغازه اش در خیابان گلهاایستاده بود این صحنه را دید.

همسر زن جوان با دیدن این صحنه با خودروی خود به تعقیب پراید سفید رنگ پرداخت اما راننده کماکان به مسیر خود ادامه می داد.

پس از طی مسافتی زن جوان که متوجه شده بود همسرش به دنبال اوست، در ماشین را باز کرده و با تهدید راننده، ترمز دستی ماشین را کشید.

پراید سفید رنگ پس از چرخش به دور خود به چند ماشین برخورد کرد و باعث مرگ زن و نهایت متوقف شد.  مردمی که در آن محل حضور داشتند نیز با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و ماجرا را اطلاع دادند .

با اعلام این خبر به ماموران کلانتری 150 تهرانسر ،مراتب به بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه 27 تهران گزارش شد. پس از آنکه پلیس موفق شد راننده پراید را دستگیر کند به دستور قاضی جمشید ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ویژه امور جنایی، تحقیقات از این مرد آغاز شد.

راننده پراید در اولین بازجویی ها مدعی شد که متوجه حال خود نبوده و تحت تاثیر مصرف شیشه دست به این کار زده است. او به ماموران گفت: قبل از اینکه این خانم سوار ماشین من شود، زن دیگری را سوار کردم اما موفق به انجام این کار نشدم. زن دوم را که سوار کردم می خواستم بعد از تجاوز، پولهایش را هم بدزدم، اما موفق نشدم.

 
 
جدیدترین مطالب سایت