مرگ دردناک کودک با خوردن قرص شوینده + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
مرگ دردناک کودک با خوردن قرص شوینده + عکس

مرگ دردناک کودک با خوردن قرص شوینده، کودکی که قرص شوینده را با آبنبات اشتباه گرفته و آن را خورد.

 

کالین و سارا پدر و مادر دختربچه 17  ماهه ای هستند که به تازگی راه رفتن را یاد گرفته بود.سارا قرص های ماشین ظرفشویی را در مجاورت کودکش که جنی نام دارد ، قرار می دهد تا واکنش او را ببیند.ازآنجاییکه این فرص ها شباهت عجیبی به آبنبات دارد، جنی یکی از آنها را داخل دهانش می گذارد و در همان لحظه بیهوش می شود.

 

مرگ دردناک کودک با خوردن قرص شوینده + عکس

 

بر اساس گزارش پلیس دونلیر ؛ سارا همان لحظه قرص را از دهان جنی خارج می کند، اما به علت مواد شیمیایی بسیاری که در این قرص ها موجود است، جنی همان لحظه بیهوش میشود.اورژانس به سرعت به محل حادثه اعزام میشود و جنی به بیمارستان فوق تخصصی کودکان منتقل میشود و در بخش مراقبت های ویژه بستری میشود، اما پس از گذشت یک هفته به علت مواد تشکیل دهنده ی قرص، جنی جانش را از دست میدهد.

 

مرگ دردناک کودک با خوردن قرص شوینده + عکس

 

پزشک بیمارستان لوردس گفت : سالانه 200 کودک به علت در دسترس بودن مواد شوینده راهی بیمارستان میشوند، اتفاقی که برای جنی افتاد،از بدترین آنها بود.دستگاه تنفسی جنی به شدت آسیب دیده بود و همین عامل مرگ او شد.تولیدکنندگان باید راجع به بسته بندی مواد شوینده تجدید نظر کنندو نه تنها از جذابیت بسته بندی کالاها بکاهند ،بلکه باید ماده تلخی نیز به آنها اضافه کنند که از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کند.

 

گفتنی است؛ سارا به اتهام قتل غیر عمد کودکش دستگیر و بازداشت شدو پس از  از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 

کودک 11 ساله که یک دختربچه را به قتل رساند + عکس

پسر بچه 5 ساله به شکل مرموزی به قتل رسید

قتل و تجاوز این پسر 13 ساله با مادرش (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت