پدری که دخترش را حامله کرد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پدری که دخترش را حامله کرد (عکس)

حامله شدن دختری توسط پدرش حواشی زیادی به وجود آورده است. حامله شدن دختر نوجوان بدست پدرش و تعدادی از دوستان او انجام شد. یک مرد تبهکار به اتفاق تعدادی از دوستانش به طور وحشیانه ای به دختر خود حمله کرد و او را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار داد.

 

دختر 8 ساله در حالی جانش را از دست داد که از شدت تعرض دیگر میلی به زندگی نداشت سه نفر در حالی دستگیر شدند که از دختر 8 ساله به عنوان برده ی جنسی استفاده می کردند، پدر این دختر مظنون اصلی این پرونده است.

 

بر اساس گزارش پلیس ؛ دو مظنون دیگر پرونده زیر نظر پدر این کودک کار می کردند. آنها برای رسیدن به مواد مخدر ، از این کودک خردسال بهره جنسی میبردند. این کودک دختر توسط کارکنان پدرش بارها تعرض شده بود. در نهایت این دختر به نحوی توانست به خانه مادربزرگش که در پنالا است فرار کند ، وقتی متوجه شد مادربزرگش در خانه نیست به سوپر مارکت رفت تا چیزی برای خوردن بخرد ، فروشنده که متوجه شد این دختر قربانی تعرض شده او را پیش پلیس برد.

 

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد ، پدر این دختر برای سوء استفاده راحت تر از او ، این کودک را به الکل معتاد کرده است. همچنین معاینات پزشکی ثابت کرد که او بارها و بارها مورد تعرض جنسی واقع شده است.

 

پلیس محلی راکوود ؛ پدر این دختر به همراه کارکنانش دستگیر شدند تا به جنایات بی شرمانه شان رسیدگی شود ، وقتی پلیس این دختر را به خانه خود رساند، جسیکا خود را به خاطر آنچه که بر خود گذشته، به دار آویخت.

 

دختر کودکی که در 5 سالگی باردار شد + عکس

باردار شدن 7 دختر دبیرستانی در اردوی مدرسه + عکس

زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

 

جدیدترین مطالب سایت