قتل هولناک پزشک متخصص پوست در تهران + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
قتل هولناک پزشک متخصص پوست در تهران + عکس

قتل هولناک پزشک متخصص پوست در تهران، گزارشی از قتل یک پزشک در کوه های شمال تهران به دست رسیده است.

 

دکتر امير نجفيان صبح روز شنبه 25 مهر برای عزیمت به محل کار ازخانه اش در خیابان پاسداران خارج شد. اما دیگر هیچکس او را ندید. همزمان با پايان روز ودرحالی که تلفن دکتر نیز در دسترس نبود خانواده دكتر نجفيان كه به شدت نگران سرنوشت اش بودند بلافاصله ماجرا را با پليس در ميان گذاشتند.

 

شش روز بعد در حالي كه جستجو هاي پليسي براي يافتن ردی از سرنوشت مرموز دكتر نجفيان ادامه داشت ماموران پلیس كوهستان جسد مرد ناشناس ميانسالي را در منطقه دارآباد يافتند. شواهد نیزنشان مي داد او از بلندي به پایین پرتاب شده است و چند روزي هم از مرگش گذشته. بدين ترتيب ماجرای كشف جسد مرد ناشناس به بازپرس ويژه قتل و کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران گزارش شد. از آنجا كه روی بدن مرد ناشناس آثار ضرب و جرح ناشي از درگيري وجود داشت، جسد با دستور قضايي براي شناسايي هويت و کشف علت اصلی مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافت.

 

قتل هولناک پزشک متخصص پوست در تهران + عکس

 

از سوی دیگر ماموران پليس كه در جستجوی ردی از دكتر نجفيان بودند با احتمال اينكه جسد كشف شده متعلق به او است، از خانواده اش خواستند براي شناسايی جسد مجهول الهویه به پزشكی قانونی بروند.

 

بدین ترتیب پس از بررسی های لازم مشخص شد جسد كشف شده متعلق به دكتر نجفيان است.

 

درادامه با دستور بازپرس کشیک قتل تحقيقات كارآگاهان جنايي براي افشای راز مرگ مرموز این پزشک آغاز شد. اين درحالی است كه در جريان نخستين تحقيقات و كالبد شكافي از جسد مشخص شد او 48 ساعت قبل از كشف جسد جان باخته است و آثار ضرب و جرح ناشي از درگيري هم بر روي بدنش مشهود بوده است. بنابراين با احتمال اينكه وي قرباني جنايتی شوم شده است تحقیقات جنایی وارد مرحله تازه ای شد .

 

گفتني است دكتر نجفيان كه متخصص پوست، مو زيبايي و ليزر بود در بيمارستانهای مروستی، مدائن و كسری مشغول به كار بود. براساس گفته های همكارانش او مرد بسيار مهربان وخانواده دوست بود .

 

قتل بی رحمانه همسر با استفاده از چاقو، چکش و تبر + عکس

عکس های جنجالی قتل عام دختران در پارتی کرج واقعیت دارد؟

قتل و تجاوز این پسر 13 ساله با مادرش (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت