خانواده 4 نفره در حادثه رانندگی در آتش سوختند!

مجموعه : اخبار حوادث
خانواده 4 نفره در حادثه رانندگی در آتش سوختند!

حادثه خبر نمیکند. حادثه ای که منجر به کشته شدن خانواده 4 نفره شد.

 

مسوول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کارشناس روابط عمومی این اداره کل به همراه اعضای خانواده اش در حادثه رانندگی محور نیکشهر-چابهار که منجر به آتش سوزی شد، جان باختند.

 

حسن جهانگیری به ایرنا گفت: ˈعبدالغفار قره داشلیˈ کارشناس روابط عمومی این اداره کل، دوشنبه شب هنگام عزیمت از ایرانشهر به چابهار با خودرو شخصی و به اتفاق همسر و دو فرزندش در 80 کیلومتری چابهار در حریق ناشی از وقوع حادثه رانندگی در آتش سوختند.

 

وی گفت: قره داشلی متولد سال 1355 دارای دو فرزند 10 ساله و 10 ماهه بود و سابقه هشت سال خدمت در اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان را داشت.

 

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با تشریح نحوه وقوع این حادثه  گفت: خودرو پژو 206 دوشنبه شب در محور نیکشهر -چابهار به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و آتش گرفت.

 

سرهنگ ˈمحمد رضا کوروسی ˈافزود: در این حادثه چهار نفر عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و دو فرزند 10 ساله و 10 ماهه و هر دو خودرو در آتش سوختند.

 

به گزارش تالاب ، استان سیستان و بلوچستان به لحاظ گستردگی و طولانی بودن محورهای ارتباطی دارای دو اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه در جنوب (ایرانشهر) و شمال (زاهدان) استان است.

 

 

جدیدترین مطالب سایت