پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

پسری که به دلیل داشتن خصومت با پدرش او را آتش زد.  تبیاسی رولینز پسر 35 ساله ای است که به علت اختلافات شخصی ای که با پدرش داشت,او را با بنزین آتش میزند و به قتل می رساند.پدر او که اجازه ی نشر نام وی داده نشد،64 ساله بود و تنها مشکل این پدر و پسر اختلاف نظر در مسائل متفاوت بود.

 

پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

 

بر اساس گزارش پلیس ; تیباسی رولینز در حیاط خانه شان در حال بحث کردن با پدرش بود که وقتی تفاهم بر سر آن موضوع را غیر ممکن دید,ناگهان به پدرش حمله کرد و پس از ضرب و شتم او, گالن بنزین را از خودرو خود به حیاط آورده و تمام آن را روی پدرش ریخت و او را آتش زد.نیروی اورژانس هوایی به سرعت به محل حادثه اعزام و او از طریق هلی کوپتر به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد, اما به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

 

پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

 

کنیترا رولینز دختر خانواده اظهار کرد : من و مادرم دیدیم که برادرم ,پدرم را آتش زد,ما شوکه شده بودیم و نمی دانستیم باید چه کار کنیم ,فقط با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.

 

پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

 

پلیس میامی در پایان خاطر نشان کرد : به علت آتش سوزی مهیبی که به وسیله بنزین راه افتاد,خانه نیز در آتش سوخت.رولینز به اتهام قتل عمد پدرش و اقدام به آتش سوزی دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر,پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

 

منبع : پرشین وی

 

انتقام اردن از داعش بخاطر خلبانی که آتش زدن !+ عکس

آتش زدن دختر 16 ساله در خیابان توسط ارازل و اوباش

آموزش آتش زدن و کشتن انسان ها به کودک داعشی + تصاویر

 

جدیدترین مطالب سایت