خودکشی دختر تهرانی از روی پل + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
خودکشی دختر تهرانی از روی پل + عکس

خودکشی دختر تهرانی از روی پل، دختر تهرانی که از روی پل اقدام به خودکشی کرد. تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان میدهد یک دختر جوان شب گذشته در تهران تصمیم به خودکشی می گیرد. رييس كلانتری گيشا كه خود را برای گفت گو به دختری رساند كه قصد خودكشی از بالای پل شيخ فضل الله را داشت، توانست ضمن گفت و گوی مناسب، دختر را از فكر خودكشی خارج كرده او را نجات دهد. اين دختر در حال حاضر در اختيار ماموران است و خطر خودكشی رفع شده است.این اتفاق حدودا ساعت 23 شب گذشته رخ داد.

 

تخمین زده می‌شود که هر سال ۱۰ تا ۲۰ میلیون اقدام به خودکشی غیرکشنده رخ می‌دهد.[۴] اقدام به این کار در جوانان و زنان شایع‌تر است.

 

خودکشی که به آن خودکشی موفق نیز گفته می‌شود، “عمل گرفتن جان خود” است. خودکشی ناموفق یا رفتار خودکشی غیرکشنده، نوعی آسیب زدن به خود با هدف پایان دادن به زندگی است که منجر به مرگ نشود. خودکشی با کمک دیگران زمانی است که فردی به‌طور غیرمستقیم به شخص دیگری کمک می‌کند تا باعث مرگ خود شود و این کار را از طریق ارائه مشاوره و یا تهیه ابزار انجام این کار صورت دهد. این کار در مقابل اوتانازی قرار داد که در آن فرد دیگر نقش فعال‌تری در مرگ شخص ایفا می‌کند. فکر خودکشی فکر کردن به خاتمه دادن به زندگی خویش است.

 

خودکشی دختر تهرانی از روی پل + عکس

خودکشی دختر

خودکشی دختر تهرانی از روی پل + عکس

 

خودکشی یک زن در خانه خدا

ماجرای پسری که در مدرسه دخترانه خودکشی کرد !

پل های خودکشی- آمریکا، جمهوری چک، انگلیس

 

جدیدترین مطالب سایت