مردی که خودش را غذای ببرها کرد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
مردی که خودش را غذای ببرها کرد + عکس

مردی که به دلایل مشکلات زندگی و شخصی دچار افسردگی شده بود خودش را غذای ببرهای گرسنه کرد.

مردی که خودش را به عنوان غذا جلوی ببرها انداخت از آسیب جدی و مرگ در امان ماند. این مرد جوان که عاشق ببرها بود وقتی دید آنها نمی توانند شکاری را برای خود پیدا کنند تصمیم گرفت خودش را به عنوان غذا جلوی ببرها بیندازد.

 

مرد جوانی به نام یانگ جینهای هنگامی که ببرها را درون قفس باغ وحش دید و از اینکه نمی توانند در حیات وحش به شکار بپردازند دلش به حال انها سوخت و تمیم گرفت خود را به عنوان طعمه شکار ببرها جلو انها بیندازد.یانگ 27 ساله در ابتدا در شهر چینگدو ایالت سیشوان چین به شغل نگهبانی مشغول بود.به مرور زمان کار نگهبانی را کسل کننده یافت و تمصمیم گرفت شغلش را عوض نماید.به همین خاطر در شرکت چاپ مشغول به کار شد.

 

مردی که خودش را غذای ببرها کرد + عکس

مردی که خودش را غذای ببر ها کرد

 

اما انجا هم طاقت نیاورد و از کار بر کنار شد.او در حالی که افسرده شده بود روزی گذرش به باغ وحش شهر افتاد.در کنار سایر افراد مشغول نگاه کردن ببرهای سفید بنگال بود.او در درون خود احساس نمود که چقدر این ببرها حقیر و بدبختند که نمی توانند در طبیعت وحش به شکار طعمه خود بپردازند.به همین خاطر جلو چشم افراد از نرده ها بالا رفت و خود را درون قفس ببرها انداخت.در ابتدا ببرها تعجب کنان عقب نشینی کردند.

 

مردی که خودش را غذای ببرها کرد + عکس

مرد غذای ببرها

 

اما یانگ دلش به رحم امد و خودش را با سر انداخت جلو ببرها.ببر نر خشمگین به یانگ حمله ور شد و چند تا گاز جانانه گرفت.با سرو صدای افراد و رسیدن نگهبانان یانگ از اسیب جدی در امان ماند.خانواده یانگ به روزنامه های محلی گفتند فرزندشان چند سال است که دچار افسردگی شده است.انها تصمیم گرفتند یانگ را جهت درمان به بیمارستان روانپزشکی ببرند.

 

مردی که می خوابد و پول در می آورد + عکس

 

مردی که هر روز خودش را دار می زند + عکس

 

تصاویر مردی که 50000 بار کشته شده است

 

جدیدترین مطالب سایت