آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

مجموعه : اخبار چهره ها
آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

هنرمندان و بازیگران هالیوودی هستند که بعد از ازدواح ثمرشان دو قلو بوده و خیلی هم راضی هستند در ادامه با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند در سایت تالاب همراه شوید.

 

دوقلوزایی گویا در بین ستاره های مشهور هالیوودی مد شده است!چون بسیاری از آن ها فرزندان دوقلو به دنیا آورده اند و خبر بارداری دوقلوی همسر جرج کلونی هم به تازگی منتشر شد. نشریه HELLO به بررسی زوج های مشهوری که فرزندان دوقلو دارند پرداخته است. از دخترهای سارا جسیکا پارکر، بازیگر سرشناس هالیوود گرفته تا فرزندان تخس ماریا کری، خواننده معروف و تا دوقلوهای سلطنتی در اروپا.

ماریا کری و نیک کانن
از اولین کسانی که به بیونسی به خاطر انتظار برای فرزندانی دوقلو تبریک گفت، ماریا کری، خواننده سرشناس آمریکایی بود. تبریک ماریا کری از این لحاظ جالب است که او خود فرزندانی دوقلو دارد.
آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

این خواننده پرانرژی و همسر سابقش نیک کانن در سال 2011 سه سال پس از ازدواج شان، صاحب یک دختر و پسر دو قلو شدند؛ موروکان (پسر) و مونرو (دختر). این دوقلوهای غیر همسان در ماه آوریل به دنیا آمدند. ابتدا مونرو به دنیا آمد با حدود 2.35 کیلوگرم وزن و سپس موروکان با 2.43 کیلوگرم.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

ماریا کری در تبریک خود به بیونسی، پای عکس او در اینستاگرام نوشت: «تبریک بی و جی عزیز!!! برای هر دوی شما خوشحالم. داشتن بچه های دوقلو شگفت آورترین تجربه زندگی است! با عشق، ماریا و دوقلوها».
ماریا کری، خواننده 47 ساله آمریکایی متولد نیویورک از پدری اصالتا آفریقایی-ونزوئلایی و مادری ایرلندی است.

 

جنیفر لوپز و مارک آنتونی
در فوریه سال 2008 جنیفر لوپز و مارک آنتونی، زوج سرشناس موسیقی آمریکا صاحب یک دوقلوی غیر همسان شدند؛ دختری به اسم امی و پسری که ماکسیمیلیان نامیده شد. ابتدا امی بود که در ساعت 12 دقیقه بعد از نیمه شب با 2.46 کیلوگرم وزن به دنیا آمد و بیش از ده دقیقه بعد برادرش با وزن 2.72 کیلوگرم.
آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

جنیفر لوپز که دوقلوهایش را به شوخی نارگیل خطاب می کند، بارها گفته است زندگی اش پس از به دنیا آمدن فرزندانش به کلی تغییر کرد: «بچه ها به واقع مسیر زندگی من را عوض کردند. آنها به من نشان دادند چه چیزی در زندگی واقعی است و چه چیزی غیر واقعی. آنها همه چیز را عوض کردند».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

جی لو ادامه می دهد: «با تولد بچه ها، پرسش های بیشتری از خودم می پرسیدم، درباره عشق، و این که چه چیزی درست است و چه چیزی غلط، چون می خواستم زندگی آنها به بهترین شکل سپری شود. و می دانستم آنها وقتی زندگی والایی خواهند داشت که من زندگی والایی داشته باشم. برای همین نیاز داشتم خیلی چیزها را در زندگی ام درست و اصلاح کنم. آثار من در این سالها بازتاب همین تحول و تغییر بوده اند».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

جنیفر لین لوپز خواننده 48 ساله آمریکایی متولد نیویورک از والدینی مهاجر و اصالتا اهل پورتوریکوست. مارکو آنتونیو مونیتس ملقب به مارک آنتونی، خواننده بسیار مشهور آمریکایی نیز 48 سال پیش در نیویورک و باز هم از والدینی مهاجر و اهل پورتوریکو به دنیا آمد.

 

آنجلینا جولی و براد پیت
یکی از معروف ترین زوج های تاریخ هالیوود در ژوئیه سال 2008 در نیس فرانسه و در پی یک عمل سزارین، صاحب دوقلوی غیر همسانی شدند. ابتدا ناکس لیون (پسر) در ساعت 6 و 27 غروب به دنیا آمد و یک دقیقه بعد، ویوین مارشلاین، خواهرش به وی ملحق شد.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

این دو، پنجمین و ششمین فرزند آنجلینا و برد محسوب می شوند. دیگر فرزندان آنها عبارتند از مدکس، زاهرا، پکس و شیلو.
متاسفانه این زوج محبوب در شهریور ماه گذشته جدایی خودشان را اعلام کردند، گرچه بچه ها فعلا تحت تکفل جولی قرار دارند تا حکم نهایی دادگاه اعلام شود.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

آنجلینا جولی با نام آنجلینا وویت، در چهارم ژوئن 1975 (14 خرداد 1354) در لس آنجلس از پدر و مادری بازیگر به دنیا آمد. مادر آنجلینا، مارشلاین برتران، خود فرزند ژاکلین بیسه و ماکسیمیلیان شل، بازیگران بسیار سرشناس سینمای جهان است. جولی دارای ریشه های آلمانی، اسلواک، فرانسوی کانادا و هلندی است.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

ویلیام برادلی پیت، بازیگر آمریکایی متولد 18 دسامبر 1963 (27 آذر 1342) در اوکلاهوماست.

 

زوئی سالدانا و مارکو پریگو
دوقلوهای دوساله زوئی و مارکو به واقع دوست داشتنی و همزمان بسیار شرور و ترسناکند! زوئی سالدانا، بازیگر سرشناس هالیوود خود در مصاحبه ای با مجله Hello درباره دوقلوهای همسانش می گوید: «آنها خیلی بامزه اند، اما خیلی سریع و راحت شما را از پای می اندازند!».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

بازیگر فیلم «آواتار» هرازگاهی عکس هایی را از پسرهایش در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، تصاویری که حاکی از شیطنت بی پایان این دوقلوهاست. از پاره کردن کیف پول زوئی و بیرون ریختن محتوای آن گرفته تا استفاده از یکدیگر برای پریدن و…!
زوئی یادیرا سالدانا نازاریو، بازیگر آمریکایی متولد 20 ژوئن 1978 (30 خرداد 1357) در نیوجرسی است.

 

پدرش اصالت آفریقایی دومینیکن داشت و مادرش مهاجری اهل پورتوریکو بود. زوئی دارای ریشه های لبنانی و هائیتی است. در پی کشته شدن پدر در یک تصادف رانندگی، زوئی، دو خواهر و یک برادرش و مادرشان به مدت چند سال به دومینیکن رفتند.

 

فردریک، ولی عهد دانمارک و شاهزاده مری
وقتی در ژانویه 2011 اعلام شد خاندان سلطنتی دانمارک در واقع صاحب دو وارث شده است، این جامعه کوچک شمال اروپا به هیجان آمد. فردریک، ولی عهد شوخ طبع دانمارک در گفتگو با رسانه ها گفت که می خواهد نام پسرش را الویس بگذارد، چه در همان روز تولد الویس پریسلی، سلطان راک اند رول به دنیا آمده است.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

نام دو شاهزاده دوقلو هفت هفته بعد اعلام شد: وینست و جوزفین و وارثین تاج و تخت دانمارک پیچیده در پتو و سایر پوشش ها در معرض دید رسانه ها قرار داده شدند و نخستین پرتره رسمی از آنها گرفته شد.

 

وینست و جوزفین اینک شش ساله همیشه در کانون توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار داشته اند. این دو همراه با برادر و خواهر بزرگ ترشان، کریستین و ایزابلا و در کنار پدر و مادرشان در مراسم رسمی حضور می یابند. نخستین مراسم رسمی با حضور این دوقلو مراسم غسل تعمید آنها بود که در سه ماهگی شان برگزار شد.

 

سارا جسیکا پارکر و متیو برادریک
در ژوئن سال 2009 این زوج سرشناس سینما و تلویزیون از طریق یک مادر میانجی (زنی که رحم خود را برای رشد جنین زن دیگری در اختیار می گذارد) صاحب دو دختر دوقلوی همسان شدند. تولد ماروین لورتا الول و تابیتا هاج در دوازدهمین سال ازدواج والدین شان، سارا جسیکا پارکر و متیو برادریک رخ داد.

 

آن هنگام این زوج دارای یک پسر شش ساله به اسم جیمز ویلکی نیز بودند.با توجه به فعالیت سارا جسیکا پارکر در حیطه مد و لباس، دوقلوهایش همیشه مورد توجه قرار داشته اند.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

خود پارکر در مصاحبه ای در این باره می گوید: «آنها در سنی قرار گرفته اند که هویت خودشان را پیدا کنند. در طول هفته، قانون خانه این است هر لباسی که می خواهند بپوشند. و اگر قرار باشد به تئاتر یا مهمانی برویم، حرف حرف من است. البته سلیقه من تا حالا مورد تایید دخترها قرار داشته».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

سارا جسیکا پارکر بازیگر و طراح آمریکایی متولد 25 مارس 1965 (5 فروردین 1344) در نشویل اوهایوست. مادرش معلم و پدرش روزنامه نگار بودند. خانواده پارکر دارای هشت فرزند هستند. پدرش اصالتا از کلیمی های اروپای شرقی و مادرش دارای ریشه های آلمانیو انگلیسی است.

 

متیو برادریک بازیگر آمریکایی متولد 21 مارس 1962 (اول فروردین 1341) در نیویورک از پدر و مادری بازیگر تئاتر است. مادر متیو اصالت آلمانی-لهستانی دارد و پدرش اصالتا ایرلندی-انگلیسی است.

 

آلبر شاهزاده موناکو و شارلین
در سال 2013 و دو سال پس از ازدواج، وقتی از شارلین همسر آلبر، شاهزاده موناکو پرسیده شد آیا قصد بچه دار شدن دارد، او گفت: «فکر می کنم بچه ها خواهند آمد. من در این باره به خودم فشاری نمی آورم. زمانش که برسد، بچه دار هم خواهیم شد».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

در دسامبر سال 2014 این زوج سلطنتی صاحب یک دوقلوی غیر همسان شدند: ژاک و گابریلا. گرچه گابریلا چند دقیقه زودتر به دنیا آمد، این ژاک است که به خاطر ارشدیت فرزندان پسر در خانواده سلطنتی موناکو، وارث اول پدرش محسوب می شود.
ساکنین دوک نشین کوچک اما بسیار ثروتمند موناکو در حاشیه مدیترانه

 

و چسبیده به فرانسه هنگامی که دوقلوهای سلطنتی برای مراسم غسل تعمید از اقامتگاه شان راهی کلیسای جامع بودند، در خیابان جمع شدند تا آنها را ببینند.با گذر زمان، این دو خواهر و برادر دوقلو به تدریج شخصیت های متفاوت خودشان را به نمایش می گذارند.

 

شارلین در مصاحبه ای با مجله پاری مارچ می گوید: «ژاک ذاتا رئیس است و دنباله روی پدرش، در حالی که گابریلا خصوصیات یک پرنسس را به نمایش می گذارد. رنگ مورد علاقه او صورتی است و «نه» کلمه ای که از شنیدنش نفرت دارد!».

 

شارلین می افزاید: «پسرم کم می خوابد و همیشه حواسش به همه چیز هست. او خیلی هوشیار است و بسیار مراقب خواهرش. آنها در دنیای کوچک خودشان، رابطه خواهر و برادری جالبی با هم دارند. تماشای آنها برای من بسیار شگفت آور است».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

آلبر الکساندر لویی پیر گریمالدی، وارث سلطنت دوک نشین موناکو متولد 14 مارس 1958 (23 اسفند 1337) فرزند رانیه سوم، پادشاه فقید موناکو و گریس کلی، ستاره سرشناس عصر طلایی هالیوود است. مادرش گریس کلی از ستاره های سرشناس دهه های 1940 و 1950 هالیوود محسوب می شد که در پی حضور در جشنواره کن،

 

با شاهزاده وقت موناکو آشنا شد و بلافاصله ازدواج کردند. او با رفتن به اروپا در اوج موفقیت های حرفه ای اش در هالیوود، تعجب بسیاری را برانگیخت. وی در اواخر تابستان 1982 و در حالی که در جاده مشغول رانندگی بود، دچار سکته مغزی شد و در پی واژگون شدن خودرو و پرت شدن به دره کنار جاده، بلافاصله درگذشت.

 

پاتریک و جولین دمپسی
پسرهای دوقلوی خانواده دمپسی شخصیت‌هایی متفاوت از خود بروز می‌دهند. در حالی که دربی علاقه بسیاری به فوتبال دارد، سالیوان می‌خواهد جا پای جای پدر بگذارد و وارد هالیوود شود.
آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

پاتریک دمپسی، بازیگر محبوب تلویزیون و ستاره سریال «گریز آناتومی» در مصاحبه‌ای درباره دوقلوهای همسان خانواده که به تازگی ده ساله شده‌اند، و نیز دو فرزند دیگرشان صحبت کرده است. او درباره تالولا، دختر 14 ساله‌اش می‌گوید: «تالولا عاشق آشپزی است. او به شکل جالب توجهی از خود خلاقیت نشان می‌دهد.

 

در مجموع وقتی بچه‌هایم را می‌بینم، از نگاه آنها به زندگی و مشاهدات‌شان شگفت‌زده می‌شوم. جالب‌ترین وجه داستان، پاسخ دادن به پرسش‌های‌شان است که تمامی ندارد و پاسخ دادن به آنها هم روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود». با آن که پاتریک و جولین همسرش در ابتدای سال 2015 از پایان قریب الوقوع ازدواج 14 ساله شان خبر داده بودند، بعد از مدتی با هم آشتی کردند و حالا این خانواده شش نفری مستحکم تر از همیشه به نظر می رسد.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

پاتریک دمپسی، بازیگر آمریکایی متولد 13 ژانویه 1966 (23 بهمن 1344) در لویستون مین است. او دوره کودکی اش را همراه دو خواهرش و والدین شان در ایرلند گذراند. پاتریک در 12 سالگی دچار دیسلکسیا (خوانش پریشی) شد و تلاش او و والدینش برای پشت سر گذاشتن این عارضه راهش را به سوی دنیای بازیگری گشود. دمپسی علاوه بر بازیگری، راننده حرفه ای مسابقات اتوموبیل رانی نیز محسوب می شود.

 

جولیا رابرتز و دنی مودر
در نوامبر سال 2004 بود که جولیا رابرتز، بازیگر سرشناس هالیوود و برنده اسکار بهترین بازیگر زن سال صاحب یک دختر و یک پسر دوقلو شد به اسم های هازل (دختر) و فیناس (پسر). رابرتز درباره اسم بچه هایش می گوید: «هازل (به معنای فندق) اسمی قدیمی است.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

هازل من اما مثل اسمش محکم است. در مورد پسرمان، همسرم می خواست اسمش را فین بگذارد که من هم دوست داشتم، اما فین بیشتر شبیه اسم های اختصاری است…به این خاطر، ما دنبال اسم طولانی تری گشتیم و به فیناس رسیدیم».این زوج در تابستان سال 2007 صاحب پسر دیگری شدند که هنری دنیل نامیده شد.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

 به گزارش پارس ناز جولیا فیونا رابرتز بازیگر آمریکایی متولد 28 اکتبر 1967 (6 آبان 1345) در ایالت جورجیا است. رابرتز ریشه هایی انگلیسی، اسکاتلندی، ایرلندی، ویلزی، آلمانی و سوئدی دارد. دو خواهر و یک برادر دیگرش نیز بازیگر محسوب می شوند.

 

سلین دیون و رنه آژلیل
در اکتبر سال 2010 سلین دیون و همسرش بالاخره صاحب فرزند شدند، آن هم دو پسر دوقلوی همسان که ادی و نلسون نام گذاشته شدند. پسرها زمانی به دنیا آمدند که سلین در هفته 35 بارداری اش قرار داشت. او و پسرها پیش از مرخص شدن از بیمارستان، مدتی را در بخش مراقبت های ویژه نوزادان گذراندند.

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

این خواننده بسیار معروف کانادایی زمانی درباره پسرانش که آنها را به شیوه لقاح مصنوعی باردار شد گفت جنبه فوق العاده ای به زندگی اش بخشیدند.متاسفانه رنه، پدر خانواده در سال 2016 درگذشت. البته سلین دیون با اشتیاق بسیار فرزندانش را بزرگ می کند. او در این باره می گوید: «آنها احساس می کنند مادرشان خوب است.

 

می دانند چه اتفاقاتی در اطرافشان می افتد. می دانند پدر رفته است و دیگر برنمی گردد. بچه های من خوبند و به همین خاطر است که من هم خوبم».

آشنایی با زوج های هالیوودی که دوقلو به دنیا آوردند

سلین ماری کلودت دیون خواننده شهیر کانادایی متولد 30 مارس 1968 (10 فروردین 1347) در شارلماین کبک است. او کوچک ترین فرزند از جمع چهارده دختر و پسر ترز خانه دار و آدمار دیون قصاب محسوب می شود. از سلین دیون به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین خوانندگان تاریخ موسیقی یاد می شود.

جدیدترین مطالب سایت