امیر تاجیک خواننده ی معروف در بیمارستان (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
امیر تاجیک خواننده ی معروف در بیمارستان (عکس)

امیر تاجیک خواننده ی معروف در بیمارستان (عکس)

 

امیرتاجیک خواننده ی معروف پاپ سرای ایران به تازگی عمل جراحی انجام داده است در ادامه سایت تالاب را دنبال کنید.

 

به گزارش تالاب خواننده مشهور پاپ ایران به علت عمل جراحی خارج کردن یک توده از راه تنفسی اش در بیمارستان بستریست . گزارش ها حاکیست امیر تاجیک خواننده پاپ مشهور کشور مورد عمل جراحی قرار گرفته است .پیمان ذاکری مدیر برنامه های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ گفت: خدا را شکر عمل امیر تاجیک انجام شده و براساس بررسی دکتر او، هم اکنون رو به بهبود است.

 

وی ادامه داد: هم اکنون منتظر نتیجه آزمایش هستیم و امیدواریم که با دعای خیر مردم مشکلی وجود نداشته باشد.

 

ذاکری تصریح کرد: حدود دو ماه بود که امیر تاجیک در مجرای تنفسی خود احساس ناراحتی می کرد و با توجه به اینکه یک خواننده باید برای خواندن بتواند تنفس راحتی داشته باشد او کمی با مشکل رو به رو بود.

امیر تاجیک خواننده ی معروف در بیمارستان (عکس)

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به چند پزشک مراجعه کردیم و آن ها تاجیک را برای ام آر ای فرستادند.مدیربرنامه های امیر تاجیک همچنین یادآور شد: با انجام ام آر ای مشخص شد که این توده درحال رشد کردن است و باید سریع جراحی شود و به همین دلیل دیروز این عمل انجام شد و این توده را خارج کردند.

 

وی گفت: به دلیل فوری بودن این موضوع ، جواب آزمایش امیر تاجیک تا پایان هفته آماده می شود.

 

همچنین امید تاجیک برادر این خواننده سرشناس با انتشار پستی در صفحه شخصی امیرتاجیک از خال این روزهای این خواننده نوشت: « با سلام به همه مردم شریف و پاک ایران من امید تاجیک هستم و از همین جا دست تک تک شما عزیزان رو به گرمی می فشارم و از همه پیام ها و تماس هایی که نشانه نگرانی شما از حال برادرم را داشت سپاسگذارم و به لطف خداوند و دعاها و انرژی هایی که از سوی شما آمد عمل جراحی موفقیت آمیز بود و منتظر جواب آزمایش برای پیگیری مراحل درمان هستیم هم اکنون حال عمومی امیر بهتره و مشغول استراحت هستش و به لطف خدابهتر خواهد شد

التماس دعا

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت