بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

مجموعه : اخبار چهره ها
بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

كمدين مشهور سرطان گرفت

« بنجامین ادوارد استیلر » در 30 نوامبر 1965 در نیویورک سیتی بدنیا آمد. پدرش « جری استیلر » و مادرش « انی میرا » از کمدین های مشهور هالیوود بودند. پدر و مادرش جلوی پیشرفت او را در زمینه های هنری نمی گرفتند و همان طور که انتظار می رفت بن جوان راه والدینش را دنبال کرد.« بنجامین ادوارد استیلر / Ben Stiller»‌ که بیش از همه برای بازی در سه گانه کمدی «ملاقات با والدین»‌شهرت دارد، از ابتلایش به سرطان خبر داد.

 

به گزارش تالاب :کیوسک تایمز به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: این بازیگر که سه شنبه شب در برنامه شبانه «هاوارد استرن» حاضر شده بود اعلام کرد دو سال قبل از سرطان پیشرفته پروستات خود آگاه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی که به همراه پزشک معالج خود در برنامه حاضر شده بود از جوان ترها خواست با مشاوره پزشک خود و انجام آزمایشات لازم،‌ از سلامتی خود اطمینان حاصل کنند. 

 

وی ضمن اشاره به اینکه خیلی ناگهانی و ناغافل با این موضوع مواجه شد و همه دکترها می گفتند باید تومور را با عمل جراحی از بدنت خارج کنیمف تصریح کرد: من ممنون پزشک معالجم هستم که از سن ۴۶ سالگی تست PSA را برای من تجویز کرد. حالا دو سال از آن عمل جراحی می گذرد اما من هر ۶ ماه یک بار این آزمایش را می دهم تا از سلامت خودم اطمینان حاصل کنم. در خانواده من هیچ کس سابقه سرطان پروستات نداشت.

 

بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

 

جزو گروه های با خطر بالا یا اصطلاحا HIGH RISK هم نبودم. هیچ یک از علائم سرطان هم نداشتم. چیزی که داشتم یک پزشک دلسوز بود که برخلاف پروتکل های درمانی ایالات متحده که می گوید تا ۵۰ سالگی نیازی به تست PSA نیست،‌به من گفت در سنی هستم که بد نیست محض احتیاط سطح PSA را ارزیابی کنم و همین توصیه جان مرا نجات داد. این تومور سال ها در من رشد کرده بود و اگر تست نداده بودم هرگز متوجه آن نمی شدم یا وقتی متوجه می شدم که دیگر دیر بود. 

 

استیلر سپس به آثار روانی ابتلا به سرطان اشاره کرد و گفت: وقتی تست می دادم و حتی پیش از آن که بیماری سرطانم تشخیص داده شود، مدام فیلم مراسم خاکسپاری ام از جلوی چشمانم رد می شد. بعد که گفتند سرطان دارم در اینترنت به دنبال افرادی گشتم که همین بیماری را داشته اند. دیدم رابرت دنیرو هم چند سال پیش بر این سرطان فائق آمده است. بلافاصله با او تماس گرفتم و با پزشک معالج او هم مشورت کردم. 

 

بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

بازیگر مشهور کمدین دچار سرطان شد

 

بازیگر سرشناس هالیوود با بیان اینکه در روز جمعه ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ بیماری سرطان در او شناسایی شده و مجبور بوده ۲ ماه صبر کند تا عمل شود بیان داشت: من روند درمان را پذیرفتم ولی با وجود اطمینان خاطری که پزشکان داده اند، صبح عمل واقعا ترسناک بود. به فرزندانم گفته بودم کاری هست که باید انجام دهم. نیمچه اشاره ای به سرطان کرده بودم ولی نه آن قدر که آنها را بترسانم. آنها آن زمان ۹ و ۱۲ ساله بودند. 

 

وی در ادامه گفت حالا قدر زندگی را خیلی بیشتر می داند. به تازگی فیلمی را با همراهی آدام سندلر به پایان رسانده و می رود تا در پروژه دیگری که در مونترال کانادا فیلمبرداری می شود، بازی کند.
جدیدترین مطالب سایت