بستری شدن نادر بروسلی در بیمارستان (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
بستری شدن نادر بروسلی در بیمارستان (عکس)

بستری شدن چهره مشهور اینستاگرام در بیمارستان روانی

با گسترش شبکه های اجتماعی و محبوب شدن در بین مردم شخصیت های مجازی و جدیدی به شهرت رسیده اند.

 

به گزارش تالاب، بعضی از ایرانیها در اینستاگرام به شهرت خاصی رسیدند . کارهای عجیب و متفاوت انها یا تواناییهای خاصشان سبب به شهرت رسیدنشان شده .

 

یکی از این افراد خاص نادر بروسلی یا نادرلی است که به خاطر حرکات رزمی خاص خود معروف شده است . خبر میرسد که حال این پدیده اینستاگرامی نامساعد است

 

متاسفانه با خبر شدیم نادر آبگون درزی که با حرکات و فنون خاص و منحصر به فردش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.

بستری شدن نادر بروسلی در بیمارستان (عکس)

بستری شدن چهره مشهور اینستاگرام در بیمارستان

 

  نادر آبگون درزی که چندماهی است با آن حرکات و فنون خاصش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.

 

اکنون که این پدیده اینستاگرام در شرایط نامساعد قرار دارد شاید وقت آن است که بسیاری از سلبریتی ها که روزگاری با وی عکس و فیلم یادگاری می گرفتند، به ملاقاتش بیایند و کمک کند وی به شرایط عادی زندگی اش برگردد.

بستری شدن نادر بروسلی در بیمارستان (عکس)

نادر بروسلی در بیمارستان

 

بیوگرافی نادر بروسلی و مصاحبه با او

هر روز کلیپ جدیدی از او در فضای مجازی منتشر می شود و حرکات نمایشی خود را در این کلیپ ها در اختیار عموم می گذارد.

 

به گزارش تالاب  می گوید ابداع کننده همه این حرکات خودش بوده و مدعی است که هر کدام از حرکاتی که به نمایش می گذارد، یکی از فنون ورزش کونگ فو بوده که او  بنیانگذار آن است. خود را نادر کریم آبگون درزی معرفی می کند و از جامعه کنگ فوکاران می داند.

 

نادر در میان مخاطبانش به اسم نادر بروسلی یا نادرلی معروف شده است. محبوبیت او در میان کاربران اینستاگرام باعث شد بسیاری از چهره های معروف هنری یا ورزشی نیز در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی، کلیپ های او را انتشار داده و از او حمایت کنند.

 

خود نادر هم صفحاتی را در فضای تلگرام و اینستاگرام ایجاد کرده و به صورت روزانه با کلیپ های جدید آنها را به روزرسانی می کند.

 

وقتی سروکله نادر در این شبکه های اجتماعی پیدا شده دنبال کنندگان فایل تصویری او هم افزایش پیدا کردند و حتی برخی از ورزشکاران و هنرپیشگان هم در کنار او دیده می شوند که با رغبت خود را در معرض اجرای فنون جدید و ابداعی نادر قرار می دهند. بسیاری نادر را به عنوان ابداع کننده حرکت مین لودری می شناسند.

 

چهره نادر و حرکاتی که انجام می دهد، همراه لباس هایی که به تن می کند، بازار اظهارنظر بینندگان این گونه کلیپ ها را داغ کرده است. گروهی از این که او اسم این حرکات را فنون رزمی گذاشته شاکی اند.

 

این عده معتقدند کاری که او انجام می دهد به هیچ عنوان ابداع فن یا حرکت جدید رزمی نیست. بعضی هم صرفا برای داشتن اوقاتی خوش به صفحات او سر می زنند و با دیدن هر کلیپ جدیدی که از سوی او بارگذاری می شود، بساط خنده و شوخی را با دوستانشان فراهم می کنند.

 

گروهی هم معتقدند فردی که با چنین رویکردی وارد فضا های مجازی می شود، هدفی جز شاد کردن مردم ندارد و از این رو کارش ستودنی است. خود نادر هم در واکنش به اظهارنظرهای مختلف چند باری اعلام کرده که هدفش شاد کردن مردم است.

 

البته معروف شدن نادر با این فایل های تصویری برای برخی اعضای خانواده و نزدیکان صورت خوشی نداشته و به گفته وی، نزدیک ترین بستگانش با او قطع ارتباط کردند.

 

به هر روی پربازدید بودن صفحات مجازی و فایل های تصویری پربیننده ای که از او تاکنون منتشر شده،بهانه ای شد تا باب گفت وگویی را با نادر باز کنیم.

 

شاید افرادی که پیگیر فایل های تصویری و فنون میل لودری، مشت نزدیک، مبارزه با مرگ 2 و دندان کوسه او هستند، دوست دارند بدانند در ذهن نادر آبگون درزی چه می گذرد.

 

لباسی که روی آن طرحی از بروسلی نقش بسته بود به روزنامه جام جم آمد. اول مصاحبه از علاقه فراوانش به فیلم های رزمی، بویژه فیلم هایی که در آن بروسلی نقش آفرین بود، گفت.

 

البته نادر معتقد است توانمندی های متعددی در عرصه نویسندگی، فیلمسازی، عکاسی و طراحی دکور و صحنه دارد. حتی می گوید در عرصه شناخت گیاهان دارویی تبحر دارد.

 

او کتابی هم با عنوان «ساخت معجزه داروهای گیاهی» گردآوری و تنظیم کرده که سال 87 منتشر شده است. این را هم داشته باشید که میزان تحصیلات او تا مقطع دبیرستان است.

 

روی آورده است.آبگون درزی، مین لودری را اولین حرکتی ابداعی خود در ورزش کونگ فو می داند و می گوید: علت نامگذاری این فن وارد آوردن ضربه هولناک به حریف است که اگر این فن روی حریف اجرا شود مثل این می ماند که لودری با قدرت زیاد خاک فراوان را از زمین بلند می کند.

 

به گفته نادر گویا قرار است که وی در چند فیلم سینمایی هم بازی کند. باید منتظر بود و دید که نقش آفرینی نادر در فیلم های سینمایی و واکنش مخاطبان به نحوه اجرای حرکت میل لودری روی پرده نقره ای سینما چگونه خواهد بود.

 

حرکاتی که نادر به نام فنون ابداعی کونگ فو اجرا می کند، در بین اهالی ورزش های رزمی البته به اندازه فایل های تصویری او طرفدار ندارد.رزمی کاران با شک و تردید به این فنون و نحوه اجرای آن نگاه می کنند و معتقدند که اجرای این حرکات ارتباطی با موضوع ورزش های رزمی ندارد.

 

به احتمال زیاد دیده اید که نادر در این فایل های تصویری با چه آب و تابی از فنون ابداعی خود اسم می برد و روی آنها اسم می گذارد و از تاثیرات سهمگین اجرای این فنون روی رقبای احتمالی خود چگونه سخن می گوید.

 

به گفته نادر برخی از این فنون از سرعت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است و در مواقعی ممکن است که اجرای آن مرگ رقیب احتمالی را در پی داشته باشد.

 

وقتی مجموعه این واکنش های منفی از سوی ورزشکاران رزمی مبنی بر غیر جدی بودن این حرکات را با آبگون درزی در میان گذاشتیم، گفت:

 

برخی از معترضان اطلاعی از چند و چون ورزش های رزمی ندارند و آگاهی آنها نسبت به اجرای این فنون کم است، اما در عین حال اجرای این فنون ابداعی با هدف شاد کردن دل مردم انجام می شود.اگر مردم با دیدن این فایل های تصویری شاد می شوند، پس من به هدف خود رسیده ام.

 

جدیدترین مطالب سایت