تصمیم عجیب ثروتمندترین مرد جهان «بیل گیتس»

مجموعه : اخبار چهره ها
تصمیم عجیب ثروتمندترین مرد جهان «بیل گیتس»

تصمیم جالب ثروتمندترین مرد جهان «بیل گیتس»

 

وصیت بیل گیتس بعد از فوت اش…

 

ویلیام هنری «بیل» گیتس سوم (به انگلیسی: William Henry “Bill” Gates III) سرشناس به بیل گیتس (زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵سیاتل) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است،

 

که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن، شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود.«بیل گیتس» ثروتمندترین مرد جهان در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود گفت 70 میلیارد پوند سرمایه‌ای که در اختیار دارد

 

را به خیریه می‌بخشد و هیچ بخش از این پول را برای فرزندان خود به ارث نمی‌گذارد.اگرچه «بیل گیتس» ثروتمندترین پدر جهان محسوب می‌شود، ولی پس از مرگ او فرزندش می‌بایست روش خود را برای کسب درآمد ادامه دهد.

 

تصمیم عجیب ثروتمندترین مرد جهان «بیل گیتس»

تصمیم عجیب ثروتمندترین مرد جهان «بیل گیتس»

 

به گزارش تالاب:«بیل گیتس» بنیانگذار و مدیرعامل اسبق شرکت مایکروسافت با 70 میلیارد پوند ثروتمندترین مرد جهان محسوب می‌شود و در آخرین صحبت‌های خود گفته است که تمام این پول را به «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» که یک مرکز خیریه برای او و همسرش محسوب می‌شود، اعطا می‌کند.

 

دختر بزرگ گیتس که جنیفر نام دارد هم‌اکنون 20 ساله است و پس از او هم روری پسر 17 ساله و فوب دختر 14 ساله گیتس قرار دارند. پدر آنها تصمیم گرفته است همه دارایی‌های خود را به خیریه ببخشد و آنها هیچ مشکلی با این قضیه ندارند.

 

«بیل گیتس» طی آخرین مصاحبه تلویزیونی که با شبکه ITV انجام داد اعلام کرد که همه دارایی‌های خود را به مرکز خیریه «بیل و ملیندا گیتس» می‌بخشد و پولی را برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد

 

او که هم‌اکنون در سن 60 سالگی به سر می‌برد توضیح داد: «فرزندان ما تربیت صحیح و مقداری پول برای گذران زندگی در اختیار خواهند داشت. بنابراین آنها هرگز فقیر نخواهند شد، ولی باید خودشان تلاش کنند و از این طریق به درآمد برسند».

 

او همچنین گفت: «این اتفاق خوبی برای کودکان نیست که مقدار زیادی سرمایه را در اختیار آنها بگذاریم. این اتفاق باعث می‌شود هرآنچه که این افراد می‌خواهند انجام دهند خراب شود و نتوانند راه خود را دنبال کنند».

 

جدیدترین مطالب سایت