تصویری از لباس پرزرق برق ایوانکا ترامپ

مجموعه : اخبار چهره ها
تصویری از لباس پرزرق برق ایوانکا ترامپ

تصویری از لباس پرزرق برقدختر رئیس‌جمهور  آمریکا

ایوانکا ماری ترامپ تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی است. او دختر چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا و غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و مانکن سابق ایوانا ترامپ است.دختر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در حاشیه جنجال به راه افتاده به دلیل قانون ضد مهاجرت پدر خود اقدام به انتشار تصویری از لباس پر زرق و برق خود کرد.

 

تصویر تجمل‌گرایانه ایوانکا ترامپ ,  «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سایه جنجال‌های پیش‌آمده در نتیجه صدور دستور اجرایی توسط پدر خود در خصوص عدم صدور روادید و جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی را به بهانه جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک ایالات متحده آمریکا به مدت ۹۰ روز و همچنین موج گسترده‌ای از اعتراضات پیش آمده در محافل سیاسی و مدنی ایالات متحده و همچنین خارج از این کشور، اقدام به رونمایی از لباس جدید و پرزرق و برق خود کرد.

 

وی در صفحه توئیتر خود از لباس نقر‌ه‌ای رنگ و پر‌زرق و برقش در کنار «جرد کوشنر» همسر خودعکسی منتشر کرد که نشان از حضور وی و همسرش در یک مهمانی پر تجمل دارد.

 

به گزارش تالاب:انتشار این عکس در صفحات مجازی، خصوصا درست زمانی که موج اعتراض‌های گسترده نسبت به اقدام دونالد ترامپ در برخورد با اتباع هفت کشوری که نام آن‌ها ذکر شد، باعث به وجود آمدن واکنش‌های شدید و بعضا تندی توسط کاربران صفحات اجتماعی شد.

 

ایوانکا که به تجمل‌گرایی شهرت دارد در هفته‌های اخیر به اقدام به رونمایی از دستبند و عینک خود کرد که قیمت‌های نجومی این اشیا نشان‌دهنده تجمل پرستی بیش از حد و اندازه دختر رئیس‌جمهور آمریکاست.

 

تصویری از لباس پرزرق برق ایوانکا ترامپ

 

وی همچنین برای طراحی لباس برای مراسم تحلیف پدرش از طراحانی که برنده جایزه اسکارشده‌اند، استفاده کرد.یکی از کاربران توییتر در زیر این عکس ایوانکا نوشته است : «درست در زمانی که کوکان سوریهدر حال کشته شدن هستند تو در حال خوشحالی و لذت بردن از خانه جدید خود در واشنگن هستی».

 

کاربر دیگری نیز با اشاره به جنجال به راه افتاده در آمریکا در نتیجه صدور قانون ضد مهاجرت ترامپبه نقل از ایوانکا در زیر عکس وی نوشته است: «پدر من با کمک اراذل‌ و اوباش‌هایشدر حال به آتش کشیدن کشور است ولی شما به این لباس من نگاه کنید».

جدیدترین مطالب سایت