حال و روز اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
حال و روز اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

حال و روز اکبر عبدی بعد از عمل پیوند کلیه چطور میباشد .

 

اکبر عبدی بازیگر و هنرمند توانا و محبوب کشورمان که مدتی پیش تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفته است, با انتشار متن صفحه شخصی اش را بروز کرده است.اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون تازه ترین پست اینستاگرام خود را بعد از مرخص شدن از بیمارستان منتشر کرده است.

 

اکبر عبدی طی این پست در خصوص آخرین وضعیت جسمی اش نوشت:”بنام ایزد منان خداوند بزرگ را شاکرم که یاریم می‌کند تا سختى دوران نقاهت پیوند را سرکنم عزیزانم به عشق شما مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است و لحظه به لحظه انرژى قلب مهربان و دعاى خیر شما عزیزان را حس میکنم.

 

به گزارش تالاب انشالله و به یارى حق تعالى بزودى در کنارتان خواهم بود یا من اسمه دواء و ذکره شفاء.”اکبر عبدی از پدر و مادری اردبیلی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد.

 

حال و روز اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

اکبر عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.از بازی‌های به یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی(داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد.

 

بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهورترین و پولسازترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته است.

 

جدیدترین مطالب سایت