حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی

زن مشهور هندی در فیلم مجید مجیدی

مجید مجیدی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر مطرح ایرانی است. او اولین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. بچه‌های آسمان جزو پنج نامزد نهایی دریافت بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود.

 

کارگردان ایرانی مشهور برای تازه ترین فیلمش از یک بازیگر زن هندی مشهور استفاده میکند !! به گزارش تالاب این ستاره بالیوودی مشهور قرار است در فیلم انگلیسی زبان مجید مجیدی بازی کند .ستاره مشهور سینمای هند دیپیکا پادوکن (باجیرائو مستانی،پیکو) که به زودی جدیدترین فیلمش کنار وین دیزل به نام سه ایکس به نمایش عمومی درمی آید  بازیگر فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی شد.

 

ستاره مشهور سینمای هند دیپیکا پادوکن(باجیرائو مستانی،پیکو) که به زودی جدیدترین فیلمش کنار وین دیزل به نام سه ایکس به نمایش عمومی درمی آید ، احتمالا در نخستین فیلم  انگلیسی زبان مجید مجیدی به نام باغ های شناور ایفای نقش خواهد کرد.شاید این ستاره مشهور در لباس محلی و با این گریم شناخته نشود اما در این عکس می بینید که کنار مجید مجیدی نشسته است.

 

حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی

حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی

دیپیکا پادوکن یک روز طولانی مقابل دوربین مجید مجیدی قرار گرفت تا او مطمئن بشود دیپیکا پادوکن مناسب نقش نخست زن فیلم جدیدش هست.خبرگزاریها اعلام کردند که دیپیکا گزینه نخست است و چراغ سبز نهایی را مجیدی برای انتخاب او باید بدهد.

حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی

حضور بازیگر زن هندی در فیلم مجید مجیدی 

مجید مجیدی که بسیار نسبت به افشای جزییات فیلمنامه اش سختگیری دارد، معمولا از بازیگرانش تست می گیرد.او گویا راضی از تست گریم دیپیکا به ایران بازگشته است.

از آن سو دیپیکا که بیشترین و مهمترین جوایز بازیگری را در کشورش دریافت کرده ؛تمایل دارد نام خودش را بیش از پیش بین المللی کند.بدین ترتیب چه انتخابی بهتر از مجید مجیدی که فیلمی نامزد اسکار در کارنامه دارد.

شنیده شده دیپیکا حاضر است با دستمزدی به مراتب کمتر در فیلم باغ های شناور نقش آفرینی کند.گفتنی است که فوربس چندی پیش اعلام کرد دیپیکا پادوکن جز ده بازیگر زن پردرآمد دنیاست.

 

جدیدترین مطالب سایت