حضور مرتضی طلایی در برنامه اکسیر (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور مرتضی طلایی در برنامه اکسیر (عکس)

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در برنامه اکسیر حضور یافت

 

مهمان ویژه برنامه اکسیر فرزاد حسنی مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران است.

 

به گزارش تالاب، برنامه تلویزیونی «اکسیر» در سی امین قسمت خود با حضور مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع راه های پیشگیری از سوختگی می پردازد.

 

 مرتضی طلایی فرمانده سابق پلیس تهران که بر اثر آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی خود دچار سانحه شده بود پنجشنبه شب ۱۱ آذر ماه به برنامه «اکسیر» می آید.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگوی خود با فرزاد حسنی پیرامون ابعاد تکان دهنده سوانح سوختگی و مشکلات زیرساخت های شهری پاسخ می‌دهد.

حضور مرتضی طلایی در برنامه اکسیر (عکس)

مرتضی طلایی در برنامه اکسیر

 

کامران آقاخانی رییس سابق بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری و کاظم غلامی مهتاج رییس اداره سلامت سازمان آتش نشانی تهران دیگر مهمانان این قسمت از برنامه «اکسیر» هستند که درباره راه های جلوگیری از ایجاد سوختگی های شایع به تحلیل و ارزیابی می پردازند. مسعود صابری جراح مغز و اعصاب کشور نیز به عنوان مجری کارشناس ثابت این برنامه، فرزاد حسنی را همراهی می کند.

 

قسمت جدید برنامه «اکسیر» امشب بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما، روی آنتن می‌رود. این برنامه در قسمت های گذشته خود نحوه مواجهه با بیماری هایی چون «ام اس»، «سرطان»، «سکته مغزی و قلبی»، «افسردگی»، «دیابت»، «تیروئید» را مطرح و بررسی کرده است.

حضور مرتضی طلایی در برنامه اکسیر (عکس)

عکس جالب برنامه اکسیر فرزاد حسنی

 

«اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی، برنامه ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را ترویج دهد.

 

جدیدترین مطالب سایت