حمید لولایی از یتیم شدنش به دست رضا عطاران گفت !!

مجموعه : اخبار چهره ها
حمید لولایی از یتیم شدنش به دست رضا عطاران گفت !!

حضور حمید لولایی در برنامه دورهمی 

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» از خاطراتش با مهران مدیری در «ساعت خوش» گفت و درباره همکاری‌های متعددش با رضا عطاران توضیح داد.

حمید لولایی از یتیم شدنش به دست رضا عطاران گفت !!

 آخرین قسمت این سری از مجموعه «دورهمی»، شبانگاه جمعه 24 دی با حضور حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از شبکه نسیم روی آنتن رفت.

 

این بازیگر درباره شروع کار حرفه‌ای خود گفت: «سال 60 در تئاتر کارم را با رضا ژیان شروع کردم، چند سال بعد، یک فیلم بد هم بازی کردم. تازه ازدواج کرده بودم و به خانم گفتم برویم فیلم را ببینم و آبرویم رفت.»

 

او ادامه داد: «سپس برای «سربداران» دو سکانس بازی کردم و آقای نجفی از من خوشش آمد ولی آن نقش هم هیچ وقت پخش نشد. بعد 9 سال بیکار بودم، تا اینکه در مجله «فیلم»، آگهی استخدام مدیر سینما را دیدم و به عنوان مدیر سینما آزادی انتخاب شدم. اما مدتی بعد، توسط علی عمرانی به پروژه «ساعت خوش» شما معرفی شدم.»

 

لولایی درمورد همکاری‌های متعددش با عطاران و آقاخانی توضیح داد: «عطاران راهنمای من در کار طنز بود و خوب توانست از من استفاده کند و در کارهای مشترک به هم عادت کردیم و مثل یک خانواده در کنار هم بودیم. الان که عطاران در سینما می‌درخشد و در تلویزیون نیست، من یتیم شدم.»

 

او درباه افسردگی‌اش بعد از بازی در یک نقش توضیح داد: «نقش خشایار بود، حدود یک سال و نیم بود که لرزه داشتم و تاثیر روحی زیادی روی من گذاشت.»

 

لولایی درخصوص شباهتش به رییس جمهور گفت: «البته ما گریمور‌های خیلی خوبی در کشور داریم که همه را می‌توانند شبیه ایشان درست کنند ولی من کار کم‌تری می‌برم و به این موضوع افتخار می‌کنم.»

 

این بازیگر در پایان از رویایی که دارد، گفت: «آرامش، دوست دارم کارهای بچه‌هایم و جوانان را ببینم و این آرامش را نظام و دولت برایمان فراهم کنند تا ما سکته نکنیم.»

جدیدترین مطالب سایت