خمیر بازی الناز شاکر دوست در دانشگاه

مجموعه : اخبار چهره ها
خمیر بازی الناز شاکر دوست در دانشگاه

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

 

به گزارش تالاب : او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

 

او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.

 

خمیر بازی الناز شاکر دوست در دانشگاه كافى است افكار خود را به سمت نقش مورد نظر هدايت كنيد و سپس خواهد ديد كه تمامى فيـزيـك شما در اختيار ذهن كنترل شده شما شكل مى گيرد.امروز سر كلاس دانشگاه كاردستى ام با تكه اى خمير.

 

من فقط ميخواستم هرآنچه كه در ذهنم است بدون آنكه فكر كنم با اين خمير شكل دهم كه اين جملات شبيه شعر هم بى هوا در سَرَم پيچيـد.بى شك روزى پرنـده اى خواهد آمد و بر طناب دارى كه روزى آخرين اميد يك ديوانه بود لانه اى خواهد ساخت پُر از عشق

 

خمیر بازی الناز شاکر دوست در دانشگاه

الناز شاکردوست بچه هايش پـرواز را ياد خواهند گرفت و زمانى كه تــو در ميان روزمــرگى هايت بى هدف در زير سايه اين درخت مشغول شمردن فصل هاى زنــدگى ات هستى،ناگهان لحظه اى آواز اين پرنـده حواست را از هرچه پوچيست در هم ميشكند و تــــــــو يادت ميافتد كه ” لبخـندش چقدر زيبـا بود!

 

خمیر بازی الناز شاکر دوست در دانشگاه

خمير همان است، اين ذهن ماست كه آن را به هرشكلى كه مى خواهد تبديل مى كند طناب دار يا پروانه اى زيبا ،بازيـگرى هم همينطور است! اين خمير وجودى را چنان بايد تربيت كرد كه هميشه آماده انعطاف پذيرى در گونه هاى مختلف باشد و مهم تَر آنكه در شكل گيرى درست و مراقبت آن وجود يك هدايتگر خوب (كارگردان) سهم بسزايى خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط :

شعر جالب الناز شاکردوست برای نوروز

تیپ جالب و دیدنی الناز شاکردوست در لندن

عکس کمیاب الناز شاکردوست در خودروی آخرین سیستم

عکس جذاب الناز شاکردوست در کنار جانی دپ

عکس جدید الناز شاکردوست در شکلات فروشی با لباس جالب

 

جدیدترین مطالب سایت