زیباترین زن دنیا از نگاه دونالد ترامپ

مجموعه : اخبار چهره ها
زیباترین زن دنیا از نگاه دونالد ترامپ

زیبا ترین زن دنیا از نظر دونالد ترامپ 

 

آقای دونالد ترامپ در دیداری که در منزل ” انا ” با او و همسرش داشت این مسئله را به صورت علنی اعلام کرد و گفت که از نگاه او این مدل وتنیسور جوان عربستانی خوشگل ترین زن دنیاست.دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید کشور آمریکا که سابقه زیادی در رابطه با زنان زیبا و رسوایی های اخلاقی دارد در تازه ترین مصاحبه خود تنیسور مشهور عربستانی را خوشگل ترین زن دنیا از دیگاه خودش عنوان کرد!!

 

به گزارش تالاب میلیونر ۷۰ ساله آمریکایی ،  رئیس جمهور جدید ایالات متحده   آمریکا  آقای دونالد ترامپ  که در چندین ماه اخیر برخی گفتمانها و شکایات در مورد روابط نامناسب او با بانوان نقل میشد در تازه ترین گفت و گو خود به اعلان سرزه و به نقل از سایت هایی همچون goal.com , mirror .uk تنیسور زن و مدلینگ ۲۹ ساله کشور صربستان را خوشگل ترین زنشناساند.

 

زیباترین زن دنیا از نگاه دونالد ترامپ

“آنا ایوانکوویچ ” تنیسور و ورزشکار شماره یک سال گذشته گلچین در مسابقات فرانسه در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد که یکی از انها آقای ترامپ ریاست جمهوری جدید امریکاست.

 

بله صحیح است ، ترامپ به صورت علنی نگاه خود را در مورد این تنیسور و مدلینگ زن صرب اعلام کرد و خود را یکی از هواداران او خواند.” آنا ایوانکوویچ ” همسر شواین اشتایگر هافبک نوستالژی ساز کشور آلمان هاست .

 

زیباترین زن دنیا از نگاه دونالد ترامپ

تصویر و عکس آنا ایوانکوویچ و همسرش شواین اشتایگر

 

جدیدترین مطالب سایت