عصبانیت علی دایی از حادثه برخورد دو قطار + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
عصبانیت علی دایی از حادثه برخورد دو قطار + عکس

واکنش شدید و عجیب علی دایی به تصادف مرگبار دو قطار

 

علی دایی مربی مشهور فوتبال نسبت به حادثه دردناک و مرگبار تصادف 2 قطار در مسیر سمنان به مشهد واکنش شدیدی نشان داده است.

 

به گزارش تالاب، حادثه برخورد دو قطار مسافربری در مسیر سمنان به مشهد و در ناحیه برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان و در ناحیه هفت خوان دامغان سبب کشته شدن 45  تن از عزیزان هموطن که اکثریت انها تبریزی بودند ،گردید و این حادثه تلخ بعد از کشته شدن ایرانیهای زائر کربلا در حمله تروریستی داعش دومین حادثه تلخ و جانسوز بود. 

 

این اتفاق غم انگیز سبب واکنش آقای گل جهان علی دایی گردید .وی که اصالتی اردبیلی دارد با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ، نسبت به سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور انتقاد داشت.قسمت انتقاد خودش از سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور را پاک کرد.

 

عصبانیت علی دایی از حادثه برخورد دو قطار + عکس

واکنش علی دایی به فاجعه تصادف دو قطار

 

برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان، دومین حادثه تلخ در روزهای اخیر بوده که دل هموطنان را به درد آورده است.در پی این ضایعه دردناک، ” علی دایی” آقای گل جهان با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ، نسبت به سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور انتقاد داشت.

 

وی نوشت:

“درگذشت عده اى ازهموطنان گرامی و مسافران زیارت امام‌رضا(ع) که صبح امروز در سانحۀ برخورد قطارها به دیدار حضرت حق شتافتند را به مردم ایران و خانواده‌های داغ‌دارشان تسلیت عرض می‌نمایم.من را در این مصیبت بزرگ شریک غم خود بدانید.

 

همچنین برای مصدومان و مجروحان این سانحۀ دل‌خراش آروزی بهبودی دارم.

 

در سال 2016و در شرایطی که فضای لایتناهی به تسخیر انسان درآمده، این فاجعه برروی زمین باورکردنی نیست.مگر سیستم حمل و نقل ریلی ما به GPSنیست؟ مگر ساعت حرکت قطار ها از هر مبدأ نمی شود؟ به راستی چه کسی پاسخ گوی این بی مبالاتی و خانواده های داغ دیده خواهد بود؟ با یک عذر خواستن این داغ فرامو ش نخواهد شد . کجایی ریز علی خواجوی که به داد مسافران قطارهای ما برسی ؟”

عصبانیت علی دایی از حادثه برخورد دو قطار + عکس

عکس علی دایی

 

دایی پس از مدتی قسمت انتقادی پیام تسلیتش را پاک کرد.

 

دایی در پست جدیدش اینطور نوشت:

 

“درگذشت عده اى ازهموطنان گرامی و مسافران زیارت امام‌رضا(ع) که صبح امروزدر سانحۀ برخورد قطارها به دیدار حضرت حق شتافتند را به مردم ایران و خانواده‌های داغ‌دارشان تسلیت عرض می‌نمایم.من را در این مصیبت بزرگ شریک غم خود بدانید. همچنین برای مصدومان و مجروحان این سانحۀ دل‌خراش آروزی بهبودی دارم.”

 

جدیدترین مطالب سایت