عکس نایاب از نیکی کریمی در حال موتور سواری

مجموعه : اخبار چهره ها
عکس نایاب از نیکی کریمی در حال موتور سواری

نیکی کریمی در حال موتور سواری

 

اقدام عجیب نیکی کریمی جهت یادگیری موتور سواری به صورت حرفه ای در چند ماه اخیر با عکس های از نیکی کریمی و معلم موتور سوار در فضایی مجازی موجود است و حالا عکس لو رفته از موتور سواری نیکی کریمی با مربی خصوصی اش را در ادامه مشاهده می کنید. نیکی کریمی بازیگر جوان و خوش سیمای سینمای ایران عاشق حرفه موتور سواری است و قصد دارد موتور سواری را به صورت حرفه ای یاد بگیرد.

 

به گزارش تالاب:نیکی کریمی این روزها سرگرم آموزش موتورسواری آن هم با بهناز شفیعی یکی از بهترین موتورسواران زن ایران با موتور هوندا 125 است. این تمرین برای ایفای نقش نیکی کریمی برای پخش پیتزا دلیوری در فیلم بندر تهران با مضمون اجتماعی است که تهیه‌کنندگی آن را نیکی کریمی برعهده دارد و عوامل اجرایی تلاش دارند تا آن را به جشنواره فیلم فجر برسانند.

 

سوپراستار سینمای ایران مثل خیلی از مردم و هنرمندان که ورزش می‌کنند، به شنا و تنیس علاقه دارد و حتی بازی‌های آن را دنبال می‌کند. با راه‌اندازی پیست اختصاصی بانوان شاید او ترغیب شود در آینده موتورسواری در پیست آزادی را تجربه کند.

 

عکس نایاب از نیکی کریم در حال موتور سواری

عکس نایاب از نیکی کریم درحال موتور سواری 

 

بهناز شفیعی تنها دختر موتورسوار ایرانی که در دو رشته کراس و ریس به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، مسئولیت آموزش نیکی کریمی در فیلم بندر تهران را برعهده دارد.

 

 

شفیعی در خصوص استعداد نیکی کریمی در موتورسواری گفت: «بعضی از خانم‌ها استعدادهای بالایی دارند و خانم کریمی هم یکی از استعدادهاست و اطمینان دارم با پیشرفت خوبی که در تمرینات دارد، ایشان مثل بازیگری در موتورسواری حرفه‌ای هم سوپراستار شوند.»

 

جدیدترین مطالب سایت