محمدرضا فروتن خواننده پاپ ایران شد (+عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
محمدرضا فروتن خواننده پاپ ایران شد (+عکس)

بازیگر معروف خواننده پاپ شد

محمدرضا فروتن (متولد ۱۳۴۷در تهران) است و در سال 1380 با سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرده است . او بازیگر سینماست که حال حاضر مجوز اولین آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن با ترانه افشین یداللهی، ملودی بابک زرین و تنظیم های امیرمیلاد نیکزاد و سیروان خسروی صادر شد.

 

به گزارش تالاب : با پشت سر گذاشته شدن مراحل اخذ مجوز اولین آلبوم محمدرضا فروتن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، آخرین جزییات این اثر موسیقایی نیز برای علاقه مندان ارائه شد.

محمدرضا فروتن خواننده پاپ ایران شد (+عکس)

محمدرضا فروتن خواننده پاپ ایران شد

 

این بازیگر در تازه‌ترین تجربه هنری خود آلبومی را آماده انتشار دارد که ترانه‌های آن توسط افشین یداللهی سروده شده است. ضمن اینکه سه هنرمند مطرح عرصه موسیقی، آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم محمدرضا فروتن را انجام داده‌اند. بابک زرین آهنگساز تمامی قطعات است و امیرمیلاد نیکزاد و سیروان خسروی هم تنظیم‌کننده آثار هستند.

 

این مجموعه فقط شامل قطعات صوتی نخواهد بود و او پنج موزیک ویدیو هم برای آثارش آماده کرده است. هنوز نام قطعی این اثر و زمان انتشارش مشخص نشده و طی روزهای آینده جزئیات بیشتر آن از طریق این رسانه منتشر می‌شود.

 

حدودا چهار سال پیش بود که خبرهای اولیه در مورد ورود محمدرضا فروتن به عرصه موسیقی و تولید آلبوم او منتشر شد. در ادامه بابک زرین طی مصاحبه‌هایی، اخباری از این اثر را به اطلاع مخاطبان می‌رساند اما نکته سوال برانگیز درباره آلبوم محمدرضا فروتن زمان نسبتا طولانی بود که صرف آماده‌سازی قطعات شد.

 

گمان می‌رود که این هنرمند و عوامل آلبومش با دقت نظر خاصی روند تولید کارها را پیگیری می‌کردند و همین مسأله باعث سپری‌شدن این زمان بوده است. اما محمدرضا فروتن فعلا رویه سکوت را پیش گرفته و قرار است پس از انتشار این آلبوم پاسخگوی همه سوالات باشد.

 

فروتن طی‌ سال‌های اخیر همزمان با حضور نسبتا کم در عرصه سینما، علاوه بر فعالیت جدی در عرصه موسیقی و تولید آلبوم، تحصیلات عالی خود را هم پیگیری می‌کرد. فروتن دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس رشته روانشناسی بالینی و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته روانشناسی سلامت در مقطع دکترا است.

 

جدیدترین مطالب سایت