معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

مجموعه : اخبار چهره ها
معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود

 

این افراد جنجالی ترین چهره های سرشناس هالیوود هستند.

 

به گزارش تالاب همانطور که یک سکه دو رو دارد، یک انسان نیز می تواند دو رو داشته باشد، یعنی برای هر مسئله ای دو رو از خود نشان بدهد، یکی که همه ما آن را می شناسیم و می بینیم و دیگری که از آن خبر نداریم و از فهمیدنش شوکه می شویم و این همان چیزی است که به آن قصه درونی هر فرد می گوییم.

 

دنیای ستاره ها نیز همیشه یک روی دیگر دارد که اتفاقاً تاریک و عمیق و مبهم است و همانطور که حدس زده اید صحبت از جنجال ها و قیل و قال های دنیای ستاره ها و چهره ها است. جنجال هایی که شهرت با خودش همراه می آورد و اغلب شاهد هستیم که اکثر این ستاره ها از غرق در این جنجال و آن بحث و رسوایی هستند.

 

مطبوعات و رسانه های زرد از این فرصت ها استفاده می کنند و هر یک از آنها را خوراک خبری خود می نمایند، زیرا این قبیل اخبار طیف وسیعی از خواننده ها و بیننده ها را به سوی خود جذب می کند.

 

اینکه بخاطر استعداد و دستاوردهایتان معروف و شناخته شده باشید یک چیز است، ولی اینکه به خاطر جنجال ها و مسائلی از این دست اسمتان روی زبان ها بیفتد، شاید اعتبار و شهرت شما را برای همیشه خدشه دار کند! در طول سال ها و دهه های گذشته ستاره ها و چهره های زیادی بوده اند که با چنین مسائلی روبرو بوده اند.

 

بعضی از این مسائل جزئی بوده اند و بعضی آنقدر وخیم و وحشتناک بوده اند که حتی به خودکشی منجر شده اند! با آنکه ستاره ها اغلب با استعداد و موفق هستند، ولی زندگی شخصی آنها بر توانایی آنها تأثیر منفی گذاشته و حتی این جنجال ها در تاریخ این صنعت ثبت شده اند.

 

علیرغم حضور همیشگی پاپاراتزی و زندگی تجملی، این ستاره ها همیشه به شدت احساس تنهایی و افسردگی می کنند. همه این زرق و برق ها نمی تواند جای سلامت تن و ذهن را بگیرد و شاید بتوانیم از این موضوع درسی بگیریم. ثروت و رفاه لزوماً و همیشه به معنای خوشبختی نیست. شهرت دروازه سعادت نیست.

 

در اینجا به دستاوردها و همچنین جنجال های ده تن از جنجالی ترین چهره های هالیوودی تمام دوران ها اشاره می کنیم که تیتر اول خبرها را به خود اختصاص داده بودند.

 

10. ریچارد برتون

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

ریچارد برتون بازیگری بسیار بااستعداد و توانا بود که بیشتر به خاطر صدای عمیقش که به فیلم هایش نیز می آمد معروف بود. او دو بار با الیزابت تیلور ازدواج کرد. رابطه پر تلاطم این زوج هیچ وقت از صدر اخبار به دور نبود و این دو همیشه سوژه نشریات زردی بودند که در زندگی خصوصی سوپراستارهای هالیوودی تجسس می کردند.

 

برتون در دهکده ای معدنی در ولز جنوبی به دنیا آمد و سبک زندگی تجملی و پر ریخت و پاش یک ستاره را تجربه کرد. از فیلم های معروف او می توان به “کلئوپاترا” (Cleopatra)، “چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟” (Who’s Afraid of Virginia Woolf?)، “جاسوس جنگ سرد” (The Spy Who Came in from the Cold) و غیره اشاره کرد.

 

وی در طول حرفه بازیگری اش هفت بار نامزد جایزه اسکار شد. با آنکه او هرگز آموزش بازیگری ندیده بود، ولی زمانی بود که او پر درآمد ترین بازیگر هالیوود بود. ریچارد برتون در سن 58 سالگی و از خونریزی مغزی درگذشت، زیرا وی الکل زیاد مصرف می کرد که به مرگ زودهنگامش منجر شد.

 

9. الیزابت تیلور

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

الیزابت رزموند تیلور که به “لیز” مشهور بود یکی از بهترین و بزرگترین هنرپیشه های زن دوران طلایی هالیوود و یکی از مشهورترین ستاره های دنیا است و مؤسسه فیلم آمریکا او را یکی از بزرگترین افسانه های سینمای آمریکا نامیده است.

 

وی مدال شهروندان ریاست جمهوری (بالاترین نشان شهروندی در ایالات متحده) را دریافت نمود. از فیلم های معروف او می توان به “باترفیلد 8” (BUtterfield 8)، “گربه روی شیروانی داغ” (Cat on a Hot Tin Roof) و غیره اشاره نمود.

 

الیزابت تیلور بخاطر توانایی بالایش در بازیگری، زیبایی و سبک زندگی پر زرق و برق و مسحورکننده اش مشهور بود. وی در عرصه طرح های مبارزه با ایدز فعالیت داشت و از آنها حمایت می کرد. ازدواج او با ریچارد برتون و رابطه پر تلاطمش با وی بسیار موردتوجه رسانه ها و مطبوعات بود. وی همچنین به بیماری های مهلکی نیز مبتلا بود و در سال 2011 بخاطر نارسایی قلبی درگذشت.

 

8. هدی لامار

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

هدی لامار آنقدر زیبا بود که اغلب او را “زیباترین زن فیلم ها” می نامیدند و حضور او در فیلم های سینمایی باعث شده بود که وی یکی از محبوب ترین هنرپیشه های زن دوران خود شود.

او همچنین بسیار باهوش بود و علاوه بر موفقیت هایش در صنعت فیلم و سینما، وی صاحب امتیاز تکنیک “طیف گسترده” بود که مفهوم بسیار مهمی در حوزه مخابرات محسوب می شود و تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. این دستاورد تکنولوژیک تأثیرگذار در کنار مهارت های بازیگری، لامار را تبدیل به زیبارویی هوشمند تبدیل کرده بود!

هدی لامار با بازی در فیلم “اکستازی” (Ecstasy) شهرت بسیار زیادی یافت و البته انتقاد زیادی دریافت کرد، زیرا این فیلم در جامعه محافظه کار آن زمان فیلمی جسورانه برای یک هنرپیشه زن بود!

7. پاریس هیلتون

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

پاریس هیلتون وارث هتل های هیلتون، شخصیت تلویزیونی، تاجر، طراح مد، کارآفرین، مدل، هنرپیشه، تهیه کننده، نویسنده و خواننده آمریکایی است. سبک زندگی او و رابطه کوتاه مدتش با لئوناردو دی کاپریو سوژه بحث و جنجال زیادی شد.

 

وی همچنین متهم به در اختیار داشتن مواد مخدر شد و برای سرعت غیرمجاز و رانندگی با گواهینامه رانندگی تعلیق شده دستگیر شد. صنعت فشن و مد نیز او را به خاطر لباس های عجیب و غریب و بی سلیقه اش به باد انتقاد می گیرد! شاید زیاد متوجه حضور او در فیلم های سینمایی نشده باشید، ولی حتماً در اخبار او را دیده اید!

 

6. آرنولد شوارتزنگر

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

چه کسی فکرش را می کرد که ستاره فیلم های “نابودگر” (Terminator) فرماندار کالیفرنیا شود. آرنولد یک بدنساز حرفه ای است و در فیلم های “پلیس کودکستان” (Kindergarten Cop) و “یک بار مصرف ها” (The Expendables) و چند فیلم دیگر نقش آفرینی کرده است. او یک سوپراستار اکشن است که با فیلم “کونان بربر” (Conan the Barbarian) به شهرت بالایی دست یافت.

 

زندگی شخصی او تبدیل به خبر یک بسیاری از نشریات زرد شد و زندگی مشترک او با همسرش را زیر و رو کرد. اخبار خیانت او به همسرش و دوست شدن با خدمتکار خانه اش در نهایت منجر به متارکه گردید.

5. مل گیبسون

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

مل گیبسون هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. در سال 1995 وی فیلم “شجاع دل” (Braveheart) را تولید و کارگردانی کرد و خودش نیز در نقش اول آن بازی کرد که برایش جایزه اسکار را به ارمغان آورد. در سال 2004، او فیلم “مصائب مسیح” (The Passion of The Christ) را تولید و کارگردانی نمود که فیلمی موفق در سطح جهانی بود و ساعات آخر حیات حضرت مسیح را به تصویر می کشید.

 

بعضی از نشریات زرد به او لقب “پادشاه جنجال های هالیوود” را داده اند. مل در سال های اخیر همیشه درگیر یک جنجال و قیل و قال بوده است. وی به خشونت در خانه متهم شده و او را در حال مستی پیدا کرده بودند. وی همچنین به خاطر زیر سوال بردن مذهب یهودی مورد سرزنش و بازخواست قرار گرفته است.

 

4. آنجلینا جولی

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

آنجلینا جولی هنرپیشه و کارگردان آمریکایی است که به زعم خیلی ها زیباترین زن جهان است و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار می گیرد. البته بازی او در فیلم های “لارا کرافت: مهاجم مقبره” (Lara Croft: Tomb Raider) و “آقا و خانم اسمیت” (Mr. and Mrs. Smith) و … در رسیدن او به شهرت جهانی نقش زیادی داشت. وی بخاطر بازی در فیلم “دختر، گسیخته شده” (Girl, Interrupted) جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل را از آن خود کرد.

 

رابطه او با برد پیت و ازدواج آنها همیشه خبر مهم اکثر رسانه ها و مطبوعات بوده است. این زوج سه فرزند تنی و سه فرزندخوانده دارند. جولی دائماً در حال فعالیت در حوزه های بشردوستانه است و با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) ارتباط تنگاتنگی دارد و سفیر حسن نیت این نهاد است. عمل جراحی ماستکتومی (پستان برداری) او نیز هیاهوی زیادی در رسانه ها ایجاد کرد.

 

3. لیندزی لوهان

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

لیندزی لوهان بازیگر و مدل آمریکایی است که با بازی در فیلم های “دام والدین” (The Parent Trap)، “جمعه عجیب و غریب” (Freaky Friday) و “دختران بدجنس” (Mean Girls) شهرت یافت و تبدیل به یکی از هنرپیشه های زن جوانی شد که در این صنعت همه به دنبال او بودند تا در فیلم هایشان بازی کند.

 

او در فیلم های ماجرایی فانتزی دیزنی مانند “هربی پرواز می کند” (Herbie Fully Loaded) و فیلم “همراهان خانه ای در علفزار” (A Prairie Home Companion) که از سوی منتقدین تحسین شده است، نیز نقش آفرینی کرده است.

 

ولی کم کم معلوم شد این هنرپیشه محبوب هالیوود که با لقب “لیلو” مشهور است به الکل اعتیاد دارد. لیلو بخاطر رفتن و درآمدن دائمی از مراکز ترک اعتیاد همیشه در صدر اخبار است و همچنین اتهامات زیادی به وی زده شده و حتی در سال 2010 بخاطر مثبت بودن آزمایش مواد مخدر، به زندان رفت.

2. چارلی شین

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

همانطور که می دانید چارلی شین یک هنرپیشه آمریکایی است که در فیلم های همچون “جوخه” (Platoon)، “وال استریت” (Wall Street) و غیره بازی کرده است. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش چارلی هارپر در سریال موفق تلویزیونی “دو نفر و نصفی” (Two and a Half Men) شناخته می شود. چارلی شین در سال 2010 پر در آمد ترین بازیگر مرد تلویزیون بود.

 

زندگی شخصی چارلی شین از لحاظ جنجالی بودن کم از شخصیت هایی که از آنها نام بردیم ندارد. قبلاً خبرهایی در مورد اعتیاد او به الکل و مواد مخدر، مسائل و مشکلات زناشویی و خشونت او در منزل شنیده بودیم.

 

شین به خاطر داشتن رابطه با چندین و چند هنرپیشه زن هالیوود بدنام شده و این یکی از ویژگی های شخصیت چارلی هارپر بود که در سریال “دو نفر و نصفی” شاهدش بودیم! وقتی شین در مقابل عموم از چاک نوریس، خالق این سریال انتقاد کرد، در نهایت از این سریال اخراج شد.

1. مریلین مونرو

معروف ترین چهره های جنجالی هالیوود (+ عکس )

مریلین مونرو یکی از نام آور ترین و نمادین ترین هنرپیشه های زن هالیوود است. ظاهر دلفریب و صدای لطیفش باعث شد که او یکی از مشهورترین هنرپیشه های زن تمام دوران ها شود. با آنکه وی را با رسوایی های متعدد و روابطش با افراد مشهور می شناسیم، ولی مردم او را بیشتر با استعداد کمدی و بازی عالی اش در فیلم “بعضی ها داغشو دوست دارن” (Some Like it Hot) می شناسند.

 

مونرو در فیلم های سینمایی محبوب زیادی نقش آفرینی نموده است که از میان آنها می توان به “ناجورها” (The Misfits) و “خارش هفت ساله” (The Seven Year Itch) اشاره کرد.

 

مرگ اسرارآمیز مریلین مونرو در سن 36 سالگی به علت مسمومیت هنوز هم جای بحث دارد. مرگ وی خودکشی بوده باشد یا قتل، هنوز هم سوالی است که باید پاسخی برای آن پیدا شود. نقل قول های مشهوری که از او می شنویم حکایت از زندگی پر تلاطم وی دارند. شاید پشت شهرت و ستاره شدن، تنهایی نهفته باشد!

 

برترین ها

 

جدیدترین مطالب سایت