ناراحتی و عصبانیت رزیتا غفاری از رفتار کاربران اینترنتی

مجموعه : اخبار چهره ها
ناراحتی و عصبانیت رزیتا غفاری از رفتار کاربران اینترنتی

رزیتا غفاری از اشتباه دندانپزشک و درد 15 ساله خود می گوید

 

حرف های بازیگر زن رزیتا غفاری در مورد رفتار زشت برخی از کاربران شبکه های اجتماعی بسیار قابل تامل می باشد.

 

به گزارش تالاب،  رزیتا غفاری با انتشار تصویری در اینستاگرام از واکنش‌های برخی به صحبت‌های او درباره اشتباه یک دندانپزشک که منجر به درد و رنج 15 ساله‌اش شده بود، ابراز ناراحتی کرد.

 

رزیتا غفاری ، بازیگر تلویزیون که دو روز پیش عکسی از خود پس از عمل سینوس‌هایش منتشر کرده بود، به تازگی با انتشار پستی تازه در اینستاگرام، از برخوردی که برخی با او داشته‌اند، ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی و عصبانیت رزیتا غفاری از رفتار کاربران اینترنتی

عکس رزیتا غفاری

 

او درخصوص واکنش برخی از مردم نوشت:

«سلام، باور كنين اصلا فكر نمی‌كردم كه بعد از يه عمل جراحى سخت و چند ساعت بيهوشی كامل و چند روز بسترى شدن در بيمارستان حقم اين برخورد مردم باشه!

 

واقعا انسانيت رو براى هم تمام كرديم! تعريف كردن تنها قسمتى از ماجرايى كه بر من گذشته ظاهرا به بعضی دوستان دانشجو سخت اومده

 

با پوزش فراوان و با اجازه شما دوستان بدون استفاده از لغات و اصطلاحات پزشكى و بدون در نظر گرفتن حوصله شما كامل‌تر ماجرا را برايتان ميگويم! ١٥سال پيش به جهت تنها يك پوسيدگى جزيى به يك دندانپزشك كه از طرف خانه سينما معرفی شد رفتم..

 

دكتر كه به ظاهر بسيار جوان بود كار را شروع كرد ولي متاسفانه بيشتر از آنچه بايد تراش دندان را ادامه داد تا اينكه اعصاب باز شدند! سپس شروع به عَصب كشی دندان نمود، بعد از كشيدن دومين عَصب، وسيله عَصب‌كشی را از ريشه دندان خارج كرده و وارد فكم نمودند سپس وسيله را همانجا شكاندند.

 

با دست پاچگی ايشان و صدای شكستن تا حدی متوجه موضوع شدم. سپس ايشان بدون كشيدن اعصاب باقيمانده، در دندان را بسته و به من چهار استامينافون كدئين و ترامادول تجويز كردند و مرا راهی كردند!

 

شب دچار مسموميت شديد شدم و به علت خونريزی معده به بيمارستان منتقل شدم و سپس خون معده را با شلنگ خارج كردند! و اين تازه اول ماجراست. كم‌كم اثرات دارويی از بين رفت و درد دندان شروع شد.

 

ابتدا به دنبال يك پزشك حاذق گشته و فورا توسط ايشان فكم از بالاى دندان شكافته شد و وسيله عَصب‌كشى خارج شد!

 

سپس اعصاب رها شده در دندان بدون بی‌حسى دوباره عَصب‌كشی شدند! دو مرتبه جراحى لثه شدم. سپس تمام دندانم از داخل عفونت كرد و كيست‌ها تمام اطراف را أحاطه كردند!

ناراحتی و عصبانیت رزیتا غفاری از رفتار کاربران اینترنتی

حرف های جالب رزیتا غفاری

 

سه بار پيوند استخوان شدم و در انتها پزشك مشاورم كه در طى ساليان سعی نمود دندانم را نگه دارد آن را كشيده و ايمپلنت كرد. …

 

در طى جراحی‎هاى فك متوجه باز بودن سينوس‌ها و تخريب كامل ديوارهاى سينوسی شدم و حالا تحت نظر پزشك گوش و حلق و بيني تحت جراحى سينوس كه حاوى كيست هم بود قرار گرفتم. توجه داشته باشيد كه در طى ١٥ سال به من چه گذشت.

 

اين تقريبا ماجراى بيماری من بود كه ظاهرا در طى اين دو روز خيلی‌ها رو ناراحت كرده! البته نه به جهت دلجويى و دلداری از من بلكه شرح اين واقعه را دروغ شاخدار، هنرنما بودن، به دور از انسانيت و بسيار توهين و تحقيرهايی كه واقعا در دركش مانده‌‌ام.

 

باز هم اگر به عنوان يك هنرمند نتوانستم از اصطلاحات پزشكى استفاده كنم عذر می‌خواهم.»

 

جدیدترین مطالب سایت