نامه محمدرضا شریفی نیا به آقای روحانی (+عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
نامه محمدرضا شریفی نیا به آقای روحانی (+عکس)

نصیحت جالب  محمد رضا شریفی نیا به آقای روحانی

با انتشار خبر جنجالی استعفای جنتی، وزیر ارشاد آقای محمد رضا شریفی نیا در اینستاگرام خود اینطور نوشت با ما درسایت تالاب باشید با بهترین ها

 

آقای روحانی عزیز از من به شما نصیحت

یک کلام ختم کلام:

استعفای آقای جنتی به نفع دولت و فرهنگ نیست.ما سعی می کنیم کنسرت هایمان را در اراک اجرا کنیم ازقم تا اراک یک ساعت بیشتر راه نیست یه کم زودتر راه می افتیم!

 

تازه باتوجه به بعضی ازمراسمی که امسال در ایام محرم اجراشد شاید تامدتها نیاز به کنسرت نداشته باشیم!ماسعی می کنیم ٢٥ کیلو کمتر آلبالو بفروشیم قبول داریم که مقدار قبلی زیاد بود!ماسعی می کنیم با آقای شجریان هم کدخدامنشانه کنار بیاییم وخبرها را خودمان پیگیری کنیم تابرای کسی زحمتی نباشد!

 

قضیه ی فوت آقای کیارستمی هم که با شعار مرگ بر پزشکان فرانسوی بحمدلله ختم به خیر شد.ویا اگر نشده باشد مطمئناًسر راه به یک کشور دیکر سرزده است خلاصه همانجا قضیه را فیصله می دهیم!

 

اینها همه بهتر از آنست که اصلاً کنسرتی نداشته باشیم ویا بجای آلبالو مجبورشویم ازخارج ذغال اخته واردکنیم وبه ده برابر قیمت بفروشیم. به هرحال این آلبالوها متعلق به باغهای خودمان است!

 

ولی در مورد آقای اصغر فرهادی به گزینه ی دیگری نمی توانیم فکرکنیم فعلاً برایمان افتخار آفرین است و مطمئن باشید آنها که در غبار جبهه هاناپدید می شوند هیچکاه در غبار اسکار نمی ایستند!

 

وختم کلام این که: مطمئن باشید هیچکس نمیتواند بجای آقای جنتی دراین هشت ماه باقیمانده گلی به سر فرهنگ این مملکت بزند!».

 

نامه محمدرضا شریفی نیا به آقای روحانی (+عکس)

نصیحت محمد رضا شریفی نیا به روحانی

جدیدترین مطالب سایت