واکنش برخی هنرمندان معروف در چالش بلاک کردن !+ عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
واکنش برخی هنرمندان معروف در چالش بلاک کردن !+ عکس

واکنش برخی هنرمندان معروف در چالش بلاک کردن

 

هر رفتار غیر اخلاقی از سوی کاربران با این چالش بلاک خواهد شد.

 

به گزارش تالاب به تازگی یک کمپین در ایستاگرام به راه افتاده است برای بلاک کردن کسانی که بنا بر هر دلیلی فحاشی میکنند. هنرمندان زیادی از این کمپین استقبال کرده و به آن ملحق شده اند و هر دقیقه هم تعداد بیشتری به آن می پیوندند.

 

واکنش برخی هنرمندان معروف در چالش بلاک کردن !+ عکس

در این چالش آمده است:

 

چالش بلاک کردن

 

میخواهم یک چالش بلاک کردن با کمک همدیگر راه بیاندازیم.اینطوری که هر جایی، توی هر صفحه ای ، زیر هر پیجی که رفتیم و دیدیم یک نفر فحاشی کرده بلاکش کنیم. نه به این معنا که به ما توهین کرده یا نه… به هر کسی. به مِسی … به مهناز افشار… به کورش کبیر… به باباش… !

هر کجا که دیدیم کسی ناسزا، فحش، کلمات رکیک و زشت استفاده کرده او را از طرف خودمان بلاک کنیم. این حرکت دایره زندگی مجازی را برای این افراد تنگ می کند و اگر حرکتی بزرگ ایجاد شود مجال زندگی مجازی را برایشان به حداقل خواهد رساند.

 

هنرمندان و ورزشکاران نیز به این چالش پاسخ مثبت دادند.

 

حامد بهداد: حرکت درست و پسندیده ای هست به این چالش بپیوندید

 

رضا یزدانی: همه با هم این کارو انجام بدیم تا از تعداد آدمای مریض که تو فضای مجازی زیاد هستن کم بشه

 

لاله صبوری: بسیار موافقم با این چالش فرهنگی ، کاری که مدتهاست انجام میدهم ، با کمک هم می توانیم فضای مجازی تمیزتری داشته باشیم … شما هم همراه شوید

 

لادن طباطبایی: دوستان عزیز و همراه ، عصر ، عصر چالش های جور واجوره.از هر چندین تاش ، یکیش به دل آدم میشینه ،‌ دل دیگه….. همینجوری یکهو ….دیدی رفت!!! منم دلم رفت واسه چالش بلاک کردن. ..!

 

خدا رو چه دیدی ، شاید جواب داد و ما هم جرات کردیم به صفحات دیگران سربزنیم. ..!بخدا بعضی وقتها از خوندن بعضی کامنت ها ، تا گوشم قرمز میشم!

 

من هستم …بلاک میکنیم، هرکی که حرف زشت بزنه. .. اصلا فکرش رو بکنید…از حالا میریم به شکار فحاش مجازی! پیدا میکنیم و بلاک! صد بار با حال تر از بازی پوکومان مسخره ست !!!! سلام بر احترام و حرمت و فروتنی❤ بگو که هستی عزیز نازنین. ….

 

هانا کامکار: چاره ای نمانده…بلاککردن، تنها راه مبارزه با این رفتار وحشتناک و نادرست اجتماع ایران است که باعث آبرو بری مان در سطح جهانی شده… یاران بشتابید…هر جا ناسزا دیدیم همه با هم بلاک کنیم…با سپاس از تمامی کسانیکه این روزها به فکر این چالش بی نمک فرهنگی مان هستند

 

مهرداد صدیقیان: خواهش میکنم این کارو انجام بدید. شاید یه کمک کوچیکی به فرهنگ خودمون کردیم … هم بلاک کنید هم ریپورت کنید

 

رسول صدرعاملی: سلام ، لطفا حمایت کنید و دوستانتونم دعوت کنید به این بهترین و فرهنگی ترین چالش بپیوندند

 

بهار و برزو ارجمند- علی کریمی – الناز حبیبی – آناهیتا همتی و لیلا بلوکات هنرمندان و بازیگران دیگری بودند که با انتشار عکس این چالش در صفحه اینستاگرامشان حضور خود را در این چالش اعلام کردند.

 

جام جم

جدیدترین مطالب سایت