واکنش حنانه شهشهانی به حضورش در شبکه GEM TV

مجموعه : اخبار چهره ها
واکنش حنانه شهشهانی به حضورش در شبکه GEM TV

واکنش حنانه شهشهانی به حضورش در شبکه GEM TV

 
حنانه شهشهانی در بخشی از یادداشت خود نوشت: برخی افراد منصوب به این شبکه (جم) چندبار با پیشنهادات مالی خوب از من دعوت به همکاری کردند اما با پاسخ منفی من مواجه شدند.
 
 ذر روزهای گذشته خبر پیوستن حنانه شهشهانی به شبکه جم واکنش های مختلفی را به همراه داشت. شهشهانی  بازیگر سینما و تلویزیون بعد از شایعه حضورش در شبکه جم یادداشتی نوشت که متن کامل آن به شرح ذیل است:  

 

سلام خدمت همه هموطنان عزیزم
حدود پنج سال است‌ که برای ادامه تحصیل در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه های خارج از کشور دور از کشور عزیزم مشغول تحصیل هستم و در تمام این‌پنج سال به دلیل عرق به کشورم و علاقه به فعالیت در سینما و تلویزیون ایران‌ پیشنهادات مختلف کاری را نپذیرفتم‌ تا بتوانم بعد از پایان تحصیل دوباره در ایران جلوی دوربین بروم و فعالیت داشته باشم.

 

چند روز پیش بود که از طریق شبکه های اجتماعی با این خبر مواجه شدم، خبری کاملا دروغ و خالی از صداقت. خبری که باعث شد عده زیادی به صفحه ایسنتا گرام‌ من بیایند و بی خبر از همه چی به من توهین کنند!

 

 اگرچه برخی افراد منصوب به این شبکه چند بار با پیشنهادات مالی خوب از من دعوت به همکاری کردند اما بنا به دلایل شخصی با پاسخ منفی من مواجه شدند.

 
 
جدیدترین مطالب سایت