بازیگری که تا حد مرگ لاغر کرد + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
بازیگری که تا حد مرگ لاغر کرد + عکس

بسیاری از بازیگران بزرگ هستند که برای باورپذیری نقش در فیلم هایشان دست به اقدامات جنجالی می زنند. “کریس هِمسورث” (Chris Hemsworth)، بازیگر مطرح و پرطرفدار سینمای هالیوود برای بازی در فیلم تازه‌اش با عنوان “در قلب دریا” مجبور شده از بدن عضلانی و تنومند خود دست بکشد.

 

این بازیگر ۳۲ ساله‌ی استرالیایی در این فیلم به کارگردانی “ران هاوِرد”، نقش افسر اول یک کشتی صید نهنگ را بازی می‌کند که توسط یک نهنگ اسپرم غرق می‌شود و او و دیگر نجات‌یافتگان مدت ۹۰ روز را روی قطعات شکسته‌ی کشتی در دریا سپری می‌کنند.

 

وی روز گذشته (یکشنبه ۲۲ نوامبر-۱ آذر) برای این‌که نشان بدهد در ایفای نقشش تا کجا پیش رفته، تصویری نحیف از خود را در پایان فیلم‌برداری “در قلب دریا” بر روی توییترش منتشر کرد.

 

“همسورث” در توضیحی برای این عکس نوشت: «اخیرا یک برنامه‌ی رژیمی-تمرینی را به نام “گم‌شده در دریا” امتحان کردم. آن را توصیه نمی‌کنم.»

 

بازیگری که تا حد مرگ لاغر کرد + عکس

 

بازیگر مجموعه فیلم‌های “ثور” پیش‌تر در تابستان امسال با اشاره به این‌که از قبل برای بازی در فیلم “تبادل” (Blackhat) مجبور شده بود وزن کم کند، به “انترتینمنت ویکلی” گفته بود پیش از فیلم‌برداری “در قلب دریا” هم حدود ۷ کیلوگرم دیگر کم کرده است.

 

همسورث و دیگر بازیگران این فیلم در دوره‌ی فیلم‌برداری آن نیز تنها ۵۰۰ کالری در روز غذا خوردند تا بتوانند صحنه‌های پایانی فیلم را که بدون آب و غذا در دریا سرگردان هستند، به تصویر بکشند.

 

“در قلب دریا” (In the Heart of the Sea) قرار است روز ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) در امریکا به نمایش عمومی درآيد.

 

بهنام صفوی در کما (عکس)

بازیگر مشهور هالیوود “بتزی دریک” درگذشت

سلفی عجیب بازیگر ایرانی با کانگورو (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت