کتاب دلخواه بهنوش بختیاری بازیگر معروف + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
کتاب دلخواه بهنوش بختیاری بازیگر معروف + عکس

کار جالبی که این بازیگر کرد بسیار خبر ساز شد. بهنوش بختیاری در اینستاگرام کتابی را به طرفداران خود معرفی کرد.

 

بهنوش بختیاری : کتاب دنیای سوفی کتابی است که بهنوش بختیاری آن را به طرف دارانش معرفی کرده. عکس را تالاب بازنشر کرده است.

 

کتاب دلخواه بهنوش بختیاری بازیگر معروف + عکس

کتاب دلخواه بهنوش بختیاری

 

به گزارش تالاب : در ادامه معرفی این کتاب می نویسد ؛مسیرت..تفکرت..گیرو گورای روحیت..جهان بینیت..غصه هایی که اذیتت میکنه..آره این کتاب واقعا خیلی آدمو تغییر میده..کمک میکنه کمتر دست وپا بزنی تا خودتو تو این دنیای عجیب پیدا کنی..قدیمیه.

 

اما باحاله…بخونیدش…راستی دوستان گل بهنوش سپاسگزارم از این همه عکس توی دایرکت..ببخشید که نمیشه همرو جواب داد..آخه من ادمینم ندارم..تنهایی سخته..درکم کنید..

 

اما همرو میبینم..پردر میارم و خوشحالم انقدر با هم رفیق شدیم تازگیا..خدا پدر تکنولوژیو بیامرزه..راستی یادی از مرتضی پاشایی هم بکنیم..جایش خالیست..آوای انتظارموبایل خیلیاست صداش اینروزا..خوش به سعادتش که اینطور در ذهن مردم جاودانه شد..

 

خدا اگه یکیو بخواد اینجور عزیزش میکنه..خوش به حال هرکی که این دنیارو جدی نگرفت..راستی تا آخر هفته هرکی بتونه یه کار نمادین برای محیط زیست بکنه و عکسشو برام بذاره دایرکت..حتما اگه عکس باحالی باشه..خلاقیتم داشته باشه..

 

میذارم اینستا که همه ببینن..فرهنگ سازی کنیم..کولاک کنیم..ثابت کنیم فرق کردیم..یه پله بالاتر رفتیم..از دولت هم تقاضا داریم قدرما مردم متحدو بیشتر بدونن..بیشتر بهمون احترام بذارن..بیشتر هوامونو داشته باشن..ما ارزششو داریم..و مردم با لیاقتی هستیم..باهوش و آدم حسابی هستیم..کارمون درسته..تازه پرسپولیسیم هستیم…

 

ستاره

منبع : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت