بنیامین بهادری و همسر جدیدش در خندوانه (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
بنیامین بهادری و همسر جدیدش در خندوانه (عکس)

بنیامین بهادری را می توان آخرین غافلگیری برنامه محبوب خندوانه در پایان این فصل دانست. برخی گمانه‌ها حکایت از این دارد که ژوله و غفوریان به صورت مشترک به عنوان نفر برتر معرفی می‌شوند.

 

سری دوم برنامه «خندوانه» رامبد جوان که با اضافه شدن بخش «خنداننده برتر» توانسته بود جذابیتی به این برنامه بدهد به روز پایانی خود رسید و رامبد جوان قصد دارد که مخاطبان خود را در این برنامه شگفت‌زده کند.

 

بنیامین بهادری و همسر جدیدش در خندوانه (عکس)

 

امشب در حالی آخرین برنامه از سری دوم «خندوانه» رامبد جوان از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود که بنیامین بهادری و همسر جدیدش مهمان ویژه آخرین شب برنامه «خندوانه» هستند. این دو که چندی است با هم ازدواج کرده‌اند اولین حضور مشترک و رسانه‌ای خود را در استودیو برنامه «خندوانه» تجربه می‌کنند. این زوج برای نخستین بار به برنامه «خندوانه» می‌آیند تا مخاطبان این برنامه غافلگیری نهایی را با حضور بنیامین و همسرش تجربه کنند.

 

فینال مسابقه «خنداننده برتر» امشب با اجرای مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله پخش می‌شود. البته برخی گمانه‌ها حاکی از این است که به دلیل عدم زمان کافی برای نظرسنجی از مردم و همچنین نزدیکی به آغاز ماه محرم ژوله و غفوریان بطور مشترک برنده‌ مسابقه «خنداننده‌ برتر» معرفی شوند، شاید هم این چنین نشود.

 

بنیامین بهادری و همسر جدیدش در خندوانه (عکس)

 

امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان اجرای نهایی خود را مقابل دوربین برده‌اند و با تصمیم عوامل برنامه این اجراها به عنوان فینال روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این احتمال وجود دارد که به دلیل عدم برگزاری مسابقه رأی‌گیری علی مسعودی و جواد رضویان نیز به صورت مشترک به عنوان نفر دوم «خنداننده برتر» معرفی شوند.

 

تکمیلی: به گزارش تسنیم، در پی انتشار خبری مبنی بر حضور بنیامین بهادری در برنامه خندوانه، این خواننده مطرح شدن نام یکی از بازیگران مطرح سینما به عنوان همسرش را تکذیب کرد.

 

بنیامین بهادری و همسر جدیدش در خندوانه (عکس)

 

بیوگرافی بنیامین بهادری (2)

سلفی جدید و متفاوت بنیامین بهادری

بهنام تشکر بازیگر طنز در کنار بنیامین بهادری + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت