سرطان کارگردان معروف فرج الله سلحشور + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
سرطان کارگردان معروف فرج الله سلحشور + عکس

سرطان کارگردان معروف فرج الله سلحشور … غده سرطانی بدخیم در ریه این کارگردان مشهور باعث شد وی توان راه رفتن را موقتا از دست بدهد . به گزارش پارس ناز تشدید بیماری سرطان فرج الله سلحشور باعث عدم توانایی راه رفتن وی شد.

 

بصیر سلحشور، فرزند فرج الله سلحشور کارگردان توانای سینما و تلویزیون در گفت و گویی در رابطه با بیماری پدرش عنوان نمود که: بیماری سرطان پدرم تشدید پیدا کرده و قادر به راه رفتن نیست و به عبارتی زمین گیر شده است.

سرطان کارگردان معروف فرج الله سلحشور + عکس

سرطان کارگردان معروف فرج الله سلحشور

 

فرج الله سلحشور که این روز ها درگیر بیماری سرطان است و به گفته فرزندش توان راه رفتن را به طور موقتی از دست داده است حال خوشی ندارد و در بیمارستان بستری است. از طرف دیگر پروژه فیلم وی به نام حضرت موسی نیز به علت مشکلات مالی بدون سرمایه گذار باقی مانده است.

 

بصیر سلحشور فرزند وی افزود: پدرم قادر به راه رفتن نیست و پزشک معالج برای درمان وی به خانه می آید و تاکید اکید کرده که از استرس، بحث و فشار کاری دور باشد به همین دلیل ما حتی گوشی موبایل را نیز از او دور کرده ایم.

 

سلحشور عنوان کرد: پزشک معالج پدرم گفت این حالت موقتی است و تا ده روز آینده حال وی بهتر می شود.تشدید بیماری سرطان فرج الله سلحشور /عدم توانایی راه رفتن وی با اشاره به پروژه «حضرت موسی» خاطرنشان کرد: این پروژه همچنان در انتظار تامین منابع مالی است و با توجه به اینکه نیازمند بوجه زیادی هنوز هیچ ارگانی برای سرمایه گذاری آن اعلام آمادگی نکرده است.

 

مطالب مرتبط:

 

بیوگرافی مصطفی زمانی

حضور جواد هاشمی در عزاداری بیت رهبری

عکس جالب بهاره رهنما در شام غریبان

احسان علیخانی در شب عاشورا (عکس)

 

 
جدیدترین مطالب سایت