دکتر شدن جیم کری بازیگر معروف جهان (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
دکتر شدن جیم کری بازیگر معروف جهان (عکس)

جیم کری بازیگر معروف جهان دکتر شد.

 

به گزارش تالاب جیم کری بازیگر معروف جهان دکتر شد دانشگاه مدیریت ماهاریشی در آمریکا به کمدین کانادایی دکترای افتخاری اعطاء کرد.جیم کری دکترای افتخاری خود را شنبه در جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه مدیریت ماهاریشی (MUM) در فرفیلد در ایالت آیوا دریافت کرد.بازیگر 53 ساله که بیش از 30 سال است در دنیای سینما حضوری فعال دارد، در این مراسم گفت پدرش الهام‌بخش او برای ورود به حوزه پرخطر کمدی بود.

 

کری گفت: «پدرم می‌توانست یک کمدین بزرگ باشد، اما باور نداشت این مسئله برایش امکان‌پذیر باشد. برای همین تصمیمی محافظه‌کارانه گرفت و ترجیح داد حرفه‌ای امن را انتخاب کند و حسابدار شود.»او گفت پدرش، پرسی کری وقتی او 12 سال داشت، کار حسابداری را از دست داد و بعد «ما برای بقا هر کار که از دستمان برمی‌آمد انجام می‌دادیم.»   

 

کری ادامه داد: «از پدرم خیلی چیزهای خوب آموختم. یکی اینکه اگر کاری را دوست نداشته باشید ممکن است شکست بخورید. پس شاید بهتر باشد سراغ چیزی بروید که عاشقش هستید.»او همچنین به دانش‌آموختگان دانشگاه گفت: «راز موفقیت این است که به دنیا نشان بدهید چه چیزی می‌خواهید و روی آن کار کنید.

 

دکتر شدن جیم کری بازیگر معروف جهان (عکس)

 

کار شما این نیست که ارزیابی کنید چطور قرار است این اتفاق برایتان بیفتد. این یک درِ باز در ذهن شماست و وقتی در زندگی واقعی این در روی شما باز شد، فقط باید از آن رد شوید.»  کری دکترای افتخاری رشته هنرهای زیبا را دریافت کرد. دانشگاه مدیریت ماهاریشی سال 1973 توسط ماهاریشی ماهش یوگی چهره پیشگام در حوزه تی‌ام (ترانسندنتال مدیتیشن) تاسیس شد.

 

کری در گذشته در جلسات تی‌ام این دانشگاه شرکت کرده بود.کری تاکنون شش بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و دو بار برای فیلم‌های «نمایش ترومن» (1998) و «مرد روی ماه» (1999) برنده این جایزه شده است. او سال گذشته فیلم «کیک-اس 2» را روی پرده سینماها داشت و اکنون «خنگ و خنگ‌تر 2» را در مرحله پس از تولید دارد که دنباله کمدی موفق «خنگ و خنگ‌تر» است.

 

منبع : خبرآنلاین

 

جدیدترین مطالب سایت