حقایق جالب و خواندنی از زندگی ادل خواننده مشهور

مجموعه : اخبار چهره ها
حقایق جالب و خواندنی از زندگی ادل خواننده مشهور

ادل خواننده مشهور که چند سالی است از پخش اولین موزیک و معروف شدنش می گذرد حقایق جالبی از زندگی خود فاش می کند.

 

ادل تنها دختر یک مادر بریتانیایی به‎نام Penny Adkins است. پدر او Mark Evans نیز اهل یکی از ایالت‎های کشور ولز می‎باشد. پدر ادل زمانی که او تنها 2 سال داشت، خانواده را ترک کرد. ادل توسط مادر خود در تاتنهام،لندن مطرح شد.

 

او در مای‎اسپیس (My Space) کشف شد.

ادل در سال 2006 از سوی کمپانی XL Recordings مورد حمایت قرار گرفت. سپس از این یکی از دوستان او دموی 3 آهنگ ادل را در مای‎اسپیس قرار داد. از این سه آهنگ، آهنگ Hometown Glory تبدیل به اولین تک آهنگ او شد.

 

او مانند دیگر خواننده‎های مشهور انگلیسی، به دانشکده هنر‎های نمایشی رفت.

ادل در مدرسه‎ی هنر‎های نمایشی و فناوری BRIT تحصیل کرد و در سال 2006 فارغ التحصیل شد. همکلاسی‎های او ستاره‎های پاپ مانند جسی‎جی (Jessie J) و لئونا لوئیس (Leona Lewis) بودند.

 

امی واینهاوس (Amy Winehouse) نیز زمانی در این آکادمی ثبت نام کرده بود. ادل سال 2015 مصاحبه‎ای با i-D داشت. او گفت: بر خلاف گزارش‎ها، من و امی واقعا همدیگر را نمیشناختیم. ما دوست یا چیزی شبیه به این نبودیم. من به مدرسه بریتانیایى رفتم و او براى مدت كوتاهى رفت… اما من او را ستایش می‎کنم.

 

امی واینهاوس الگوی ادل در یادگیری گیتار بود.

ادل همچنین در مصاحبه با i-D گفت اولین آلبوم خود را از ابزار موسیقی الهام گرفته‎ است و اگر امی و فرانک نبودند، 100% نمی‎توانست گیتار زدن را یاد بگیرد. ادل همچنین اشاره کرد که اگر این دو دوست صمیمی در کنار او نبودن، نمی‎توانست دو آهنگ Daydreamer یا Hometown را بنویسد. ادل در آهنگ Someone Like You نیز از گیتار استفاده کرد.

 

موفقیت ادل با اجرای نقش سارا پیلین.

در سال 2008 ادل به عنوان یک موسیقیدان در برنامه‎ی Saturday Night Live حضور یافت. این بهترین قسمت این برنامه در طول 14 سال گذشته شد، در این برنامه ادل یک اجرای خنده دار از نامزد ریاست جهوری سارا پیلین و تینا فی بازیگر آمریکایی به تصویر کشید که با استقبال بسیاری روبرو شد. پس از 24 ساعت از حضور ادل در برنامه SNL آلبوم او به نام 19 در بالاترین مکان جدول آیتونز قرار گرفت. تک آهنگ Chasing Pavements از رتبه‎ی 45 به رتبه‎ی 11 صعود کرد.

 

خنده‎ی او شهرت بسیاری دارد.

ویدیو Adele Cackle در یوتیوب که تصاویری از خنده‎ی ادل می‎باشد، شهرت بسیاری پیدا کرده است.

 

او آرزوی دکتر شدن داشت.

ادل زمانی که تنها 10 سال داشت، پدربزرگ خود را از دست داد. ادل در مصاحبه با i-D می‎گوید پدربزرگ خود را عاشقانه حتی بیشتر از یک جهان دوست داشت و زمانی که او را از دست داد بسیار غمگین بود. او اضافه کرد: من می‎خواستم مشکلات قلبی مردم را برطرف کنم. به طور خلاصه از دست دادن پدربزرگش، باعث انگیزه‎ برای تبدیل او به یک دکتر بود. از سال بعد او تصمیم به رفتن كلاس‎های زیست در مدرسه كرد، ادل توضیح داد: زمانیکه سرگرمی و پسر‎ها را کشف کرد، از دکتر شدن بیخیال شد و نیمه کاره رهاش کرد.

 

او بیانسه را دوست دارد.

در مصاحبه با Radio interview ادل شایعات همکاری با بیانسه را تکذیب کرد.او گفت: شایعه‎اى در اطراف وجود دارده که من به بیانسه بی احترامی کردم. من هرگز چنین کاری را انجام نمی‎دهم. من هرگز به او به این صورت بى احترامى نمیكنم.

 

دیگر خوانندگان مورد علاقه ادل، لانا دل ری (Lana Del Rey) و Alabama Shakes هستند.

ادل در مصاحبه با Beats 1’s Zane Lowe گفت: من لانا دل ری را خیلی خیلی دوست دارم. من هرگز او را ملاقات نکرده‎ام اما او من رو تحت تاثیر قرار میده. من عاشق Alabama Shakes هستم. فکر می‎کنم Brittany Howard این احساس را مانند زمانی که برای اولین بار آهنگ Etta James را گوش دادم به من داد.

 

او 3 رکورد گنیس را به نام خود ثبت کرده است.

ادل اولین هنرمند زن می‎باشد که دو تک آهنگ و دو آلبوم او جزء 5 رتبه اول لیست محبوب‎ترین‎های کشور انگلستان است. آلبوم 21 از ادل اکثر هفته‎ها در رتبه 1 چارت (لیست محبوب‎ترین آلبوم‎ها) کشور انگلستان حضور داشت. او همچنین اولین هنرمند زن است که به مدت 18 هفته در رتبه اول جدول محبوب‎ترین خوانندگان انگلستان حضور داشت هاست.

 

ادل فاصله‎ی کمی تا لقب EGOT دارد.

ادل با کسب 10 جایزه‎ی گرمی، یک جایزه‌ی اسکار 50% از راه برای رسیدن به لقب EGOT را طی کرده است. لقب EGOT برای کسانی که جایزه‎های بزرگ امی (Emmy)، گرمی (Grammy)، اسکار (Oscar) و تونی (Tony) را دریافت کنند، در نظر گرفته می‎شود.

 

او یک سگ پا کوتاه به نام Louie Armstrong دارد.

لوئیس به لطف ادل مهشور شده است و با مادر معروف خود در مجله‎های Vogue و Nylon حضور دارد.

 

او در رابطه هست، اما ازدواج نکرده است.

ادل با Simon Konecki دوستی را آغاز کرد. او یک تاجر انگلیسی بود. پسر آن‎ها به‎ نام آنجلو در اکتبر سال 2012 متولد شد. شایعاتی مبنی بر قطع رابطه‎ی ادل و سیمون وجود داشت، در نهایت ادل در مصاحبه با رولینگ استون گفت: “ما هرگز جدا نشده‎ایم. ما با هم هستیم، و فقط احساس کردیم نیاز به ازدواج نداریم. ما یک بچه داریم و من احساس میکنم این دلیل بزرگی برای تعهد به این رابطه است”

 

او پنج خالکوبی دارد که دوتا از آنها برای پسرش است.

ادل دو خالکوبی بر روی مچ دست چپ، یک خالکوبی بر روی دست و یک خالکوبی بر روی گوشت راست انجام داده است. خالکوبی دست ادل دو کلمه‎ی “آنجلو” و “بهشت” مشاهده می‎شود. ادل این خالکوبی را به افتخار تولد پسرش در سال 2012 انجام داده است.

 

او 94 روز نام پسر خود را مخفی نگه داشت.

پسر ادل در 19 اکتبر سال 2012 متولد شد، اما ادل هرگز نام پسرش را به طور رسمی در رسانه‎ها منتشر نکرد. در ژانویه 2013 او گردنبند پلاک طلا که نام “آنجلو” بر روی آن حک شده بود را از فروشگاهی در لس آنجلس خریداری کرد که بسیاری نام پسر او را از همین گرنبند حدس زدند.

 

او ریحانا را در تیم (اکیپ دوستان) خود می‎خواهد

در مورد موضوع تیم‎هاى سلبریتى‎ها، ادل به مجله رولینگ استون در سال 2015 گفت: من آرزو دارم كه تیم من سوپر مدل‎ها بودند. من حدس میزنم من تیم اكیپ) خودم رو دارم. او اضافه كرد: “این به اندازه تیم هاى دیگر جالب و هیجان انگیز نیست اما شاید ریحانا بتواند به تیم دوستانه‎ی من بیاد. خیلى باحال میشه، اوه ،خدا اون خود زندگیه، مگه نه؟ من عاشقشم.

 

او از نامزدان دریافت جایزه‎ی مراسم Country Music Award بوده است.

در سال 2010 ادل به عنوان هنرمند ویژه در مراسم CMT حضور یافت. او آهنگ Need You Know از Lady Antebellum را به همراه Darius Rucker در این مراسم اجرا کرد. این اجرای فوق العاده نامزد دریافت جایزه‎ی بهترین اجرا در مراسم CMT سال 2011 شد.

 

بهترین دوست او نیز یک هنرمند است.

بهترین دوست ادل یک شاعر، نویسنده و فیلمبردار انگلیسی به نام Laura Dockrill است. ادل در دوران جوانی، در مدرسه‎ی BRIT او را ملاقات کرد. گفته می‎شود لورا، ادل را تشویق به نوشتن آهنگ My Same کرده است.

 

در سال 2008 ادل به مناسبت انتشار اولین آلبوم خود به نام 19 یک تور برگزار کرد که شبی با ادل نام داشت. این تور ناقص بود و بسیاری از اجراها لغو شدند، بعد‎ها مشخص شد که دلیل لغو اجراها رابطه ادل با یک پسر جوان بوده است.

 

ادل در مصاحبه با مجله‎ی Nylon گفت که بابت این تصمیم گیری و لغو اجراها ابراز تاسف می‎کند. او ادامه داد: من بیش از حد نوشیده بودم و این نتیجه‎ی ارتباط من با دوست پسرم بود. من تحمل نبودن او را نداشتم، بنابراین اجراها را کنسل کردم. آن دوران اوایل بحران زندگی من بود، در حال حاضر من هوشیار هستم.

 

او یک شخصیت درونی بر روی صحنه با خود دارد.

ادل در سال 2011 اعتراف کرد بر روی صحنه یک شخصیت درونى به نام “ساشا كارتر”-که مخلوطى ازشخصیت ساشا فيِرسِ بیانسه و خواننده سبك كانترى “June Carter” می‎باشد، دارد. او به مجله رولینگ استون گفت در زمان ملاقات با بیانسه دچار یک حمله‎ی عصبی کاملا نفس گیر شده است و آنجا برای اولین بار با این شخصیت مواجه شده است.

 

او به صورت فوق العاده و قانع کننده‎ای از جورج مایكل تقلید کرد

ادل براى تولد 27 سالگى خود همانند خواننده‎ی بریتانیایى لباس پوشید و عكس خنده دارى بر روى توییتر خود به اشتراك گذاشت و نوشت: “ممنونم ازتون براى آرزوهاى تولد كه برای من كردید، زمان فوق العاده اى رو گذروندم! من قهرمان خودم بودم.
او اجازه‎ی به نوشیدن و توییت کردن نیست.

 

در سال 2015 ادل در مصاحبه‎ای اعتراف کرد که تیم مدیریت او اجازه‎ی استفاده از حساب توییتر را به او نمی‎دهند، زیرا او توییت‎های بسیاری در حال مستی ارسال کرده است.

 

ادل به عنوان یک فمینیست شناخته می‎شود.

در مصاحبه با جمله رولینگ استون ادل گفت: ” من یک فمینیست هستم. من معتقدم که همه از جمله نژاد‎ها و جنسیت‎ها باید رفتار یکسان داشته باشند.

 

کاهش وزن عجیب بازیگر هالیوود برای فیلم جدیدش

چهره دیدنی خواننده معروف زن بدون آرایش

چهره های معروف هالیوودی که دندان های مصنوعی دارند (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت