هالیوود در 2016

مجموعه : اخبار چهره ها
هالیوود در 2016
سینمای آمریکا، یکی از مهم‌ترین صنایع فیلم‌سازی جهان است. این سینما، نه تنها از نظر قابلیت‌های صنعتی و فنی بلکه از نظر تنوع ژانرها، سبک‌ها و گرایش‌ها، یکی از غنی‌ترین سینماهای ملی جهان به شمار می‌رود.سینمای آمریکا تائیر به سزایی در سینمای جهان در قرن بیستم داشته‌است سال جدید به معنی تلاش جدید، پیشرفت و قدرت بیشتر است.
 
 
اما آیا می توانید حدس بزنید که در سال پیش رو چه اتفاقاتی در دنیای ستارگان هالیوود خواهد افتاد؟ اگر شما نمی توانید حدس بزنید، ما می توانیم پیشگویی های خود را با شما نیز در میان بگذاریم.
 
 
برخی از پیشگویی هایی که ما برای سال 2015 گفته ایم، درست از آب در آمد، ادل به دنیای موسیقی بازگشت، تیلور سوئیفت تیتر بسیاری از مجلات را به خود اختصاص داد و… ما روان پزشک یا فالگیر نیستیم اما وقوع برخی اتفاقات را احتمال می دهیم. برخی از این احتمالات را در اینجا برایتان آورده ایم.

 
1. کایلی جنر بالاخره آلبوم جدید خود را روانه بازار می کند.

هالیوود در 2016


2. برخلاف کایلی جنر، ریحانا آلبوم جدیدی منتشر نخواهد کرد. اگر چه او با برنامه ریزی خود برای یک تور جهانی ما را امیدوار خواهد کرد.

هالیوود در 2016


3. لئوناردو دی کاپریو جایزه اسکار را برای فیلم «بازگشته» (Revenant) دریافت خواهد کرد. او با آن بازی فوق العاده اش واقعا لیاقت جایزه اسکار را دارد.

هالیوود در 2016


4. ستاره ها کنترل بیشتری بر کارها و اخبار خود خواهند داشت. در سال 2015 دیدیم که ستاره هایی چون کارداشیان ها اپلیکیش و وب سایت های خودشان را راه اندازی کردند و به طور مستقیم اخبار و داستان های خود را منتشر می کنند و با طرفداران خود مستقیما در ارتباط اند. به نظر ما دمی لواتو ستاره بعدی است که به طور مستقیم صدای خود را به گوش هوادارانش خواهند رساند.

هالیوود در 2016

5. دیگر در مورد مسائل فمنیستی از ستاره ها سوال نمی کنیم. به جای آن می پرسیم که چگونه آنها به کمپین جنیفر لارنس کمک و از زنان حمایت می کنند.

هالیوود در 2016


6. وان دایرکشن همچنان در غیبت به سر می برند. طبیعی است، زین مالک گروه را ترک کرده و آنها تا بار دیگر خودشان را پیدا کنند و به گروه سر و سامان دهند، زمان لازم است.

هالیوود در 2016


7. اسکات و کورتنی کارداشیان بار دیگر به سوی هم باز خواهند گشت، حتی اگر تنها دلیل آنها کودکان شان باشند.

هالیوود در 2016


8. ادل در یک فیلم، حضور افتخاری خواهد داشت.


9. سلنا گومز و جاستین بیبر بهم باز خواهند گشت یا حداقل با همکاری هم یک موزیک ویدئو بیرون می دهند.

هالیوود در 2016


10. نورث وست، فرزند اول کیم کارداشیان، برند لباس خودش را تاسیس خواهد کرد.

 
هالیوود در 2016

هالیوود در 2016


11. راب کارداشیان به سمت این خانواده مشهور و سرشناس هالیوود، باز خواهد گشت.

هالیوود در 2016


12. کیتلین جنر، پدر کیم کارداشیان، که تغییر جنسیت داده است، به دلیل افکار مهم و متفاوتی که در سر دارد، یک کتاب به نام خود منتشر خواهد کرد.

 
 
جدیدترین مطالب سایت