کاهش وزن عجیب بازیگر هالیوود برای فیلم جدیدش

مجموعه : اخبار چهره ها
کاهش وزن عجیب بازیگر هالیوود برای فیلم جدیدش

بارها مشاهده شده است که بازیگران هالیوود برای اینکه در نقش خود فرو بروند و به زیبایی آن را اجرا کنند دست به اقدام های عجیب و غریب می زنند.

 

جیک جیلنهال jack gyllenhaal ستاره سینمای هالیوود گفت که بازیگران برای ادامه کار در سینمای هالیوود دست به ریسک‌های بزرگی می‌زنند. او در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت یکبار یکی از بازیگران همکارش از او پرسیده که آیا لازم است برای بازی در نقش یک معتاد، دست به مصرف مواد مخدر بزند.

 

جیلنهال که به تازگی برای بازی در فیلم «Southpaw» به صورت قابل‌توجهی وزن خود را کاهش داده است، گفت که این عمل او کاملا زیر نظر یک متخصص انجام شده است. این بازیگر برای ظاهر شدن در نقش یک بوکسور سبک وزن در این فیلم بیشتر چربی بدن خود را سوزانده است. او برای رسیدن به وزن و اندام ایده‌آل برای ایفای این نقش روزانه شش ساعت تمرین سخت را طی شش ماه پشت سر گذاشته است.

 

او سال گذشته نیز برای حضور در نقش یک پاپاراتزو در فیلم «شبگرد» (Nightcrawler) نزدیک به 14 کیلوگرم از وزن خود را کم کرده بود.

 

البته او تنها بازیگری نیست که به طور محسوسی اقدام به تغییر ظاهر خود برای حضور در یک فیلم کرده است. کریستین بیل christian bale در سال 2004 برای حضور در فیلم «ماشین‌کار» نزدیک به 29 کیلوگرم از وزن خود کم کرد.

 

جیلنهال با اشاره به اینکه پیش از اقدام برای این‌کار با یک پزشک مشورت کرده است، گفت : «شاید کار من شبیه به کاری باشد، که بیل در «ماشین‌کار» کرد، اما من تمام تلاشم را کردم تا این کار را به ایمن‌ترین شیوه انجام دهم.»

 

او در ادامه گفته‌های خود به این نکته اشاره کرد که تمایل بسیار زیادی برای بازگو کردن کارهای خطرناکی از این دست وجود دارد که «من گمان می‌کنم روایت این حکایت‌ها برای بازیگران جوان مناسب نیست. شما باید آگاه باشد که تمام این کارها با فراهم کردن مقدمات صورت می‌گیرد.»

 

تام هنکس tom hanks در سال 2013 اعلام کرد که اقدامش برای تغییر وزن برای شرکت در یک فیلم سبب شده که مبتلا به نوع دوم دیابت شود!

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

جدیدترین مطالب سایت