تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

مجموعه : اخبار چهره ها
تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای، این روزها بحث فیتیله ای ها بسیار جنجالی و داغ دنبال می شود.

بد نیست با مروری بر سوابق مردان فیتیله ای به خاطر بیاوریم آنها برای شادی دل کودکان ، نجات جان انسانی از پای چوبه دار و حمایت از کودکان کار و صدها عمل پسندیده دیگر پیش قدم و بانی خیر بوده اند . تصاویری که دیدتان نسبت به «فیتیله‌ای‌ها» را عوض می‌کند را ببینید و بیایید با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست .

 

چند روز پیش بود که در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از مخاطبان شد اما فیتیله ای ها در طول 24 سال، کارهای خوبی انجام داده اند که بهتر است با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست.

 

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

۲۴ سال خاطره ، کمی منصف باشیم

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

عیادت از بیماران

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

رضایت گرفتن و آزادی پدر از چوبه دار به درخواست دخترش

 

«فیتیله‎ای‌ها» عذرخواهی کردند/خودمان هم رنجیده خاطریم

علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «فیتیله‌ای‎ها» با اشاره به سابقه فعالیت این گروه در سراسر کشور و در استان‌های مختلف گفت: حضور «فیتیله‌ای‎ها» در شهرهای مختلف و میان اقوام و طوایف گواه این ادعاست که همواره اقوام مختلف مورد احترام این برنامه بوده اند و هیچگاه در طول ۱۴ سال سابقه این برنامه توهینی به هیچکدام از اقوام نشده است.

 

آقایی با اشاره به اینکه سه بازیگر «فیتیله ای ها» از اقوام مختلف (آذری، لری و گیلکی) هستند، افزود: هیچگاه کسانی که خود از اقوام مختلف هستند به خاستگاهی که به آن تعلق دارند توهین نکرده و نمی کنند.

 

وی گفت: این سه بازیگر و مجری برنامه کودک حدود ۲۴ سال است که در برنامه های مختلف تلویزیون برنامه اجرا کرده اند و نوع فعالیت آن‌ها و ارتباطی که با مردم برقرار کرده اند نشان می دهد که هیچگاه قصد جسارت به قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی از گویش و لهجه های مختلف را ارائه کرده اند.

 

تهیه کننده این برنامه افزود: با این حال اگر لازم باشد من بارها و بارها از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم و اگر هم سوء تفاهمی پیش آمده سهوی بوده است وهیچ عمد و غرضی در کار نبوده است.

 

محمد مسلمی کارگردان این برنامه نیز گفت: خود من آذری زبان هستم و افتخارم این است که متعلق به این خطه ام و گویش آذری داشته ام، چرا باید به مردمانی از جنس خودم توهین کنم و باعث رنجش آنان شوم اما با این حال خود من نیز از مساله پیش آمده رنجیده خاطرم و از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم.

 

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

عیادت از کودکان بیمار

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

حمایت از کودکان کار

تصاویر جنجالی از عموهای فیتیله ای

عکسی زیبا از پشت صحنه فیتیله در اینستاگرام ضرغامی

 

منبع : خبری

 

مصاحبه با حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله + بیوگرافی

حضور عمو فیتیله‌ ای ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن 93

یک گفتگوی جالب با مرتضی پاشایی

 

جدیدترین مطالب سایت