قیمت هر وب سایت چقدر است؟

قیمت هر وب سایت چقدر است؟

قیمت هر وب سایت چقدر هست؟

 

آیا مایل هستید قیمت هر وب سایت را بدانید و با ارزش واثعی وب سایت ها آشنا شوید ؟

 

بعضی از مالکان وب سایت و وبلاگ نویسان به واسطه تلاش برای ساخت محتوا و انجام بهینه سازی موتور جستجو «سئو» خود را دارای وب سایت یا وبلاگی ارزشمند میدانند. اما تمام دارایی هاي یک وب سایت «دامنه، محتوا، بازاریابی، سئو، سیستم ها» در اساس ایجاد سود نقش دارند و همین سود هست که خریداران محاسبات خود را بر اساس آن انجام می‌دهند.

 

اینترنت از زمان تولد تا به امروز رشد سریعی را تجربه کرده و این روند همچنان ادامه دارد. امروزه، قدرت و نفوذ اینترنت به حدی هست که می‌توان کسب و کاری را به صورت آنلاین راه اندازی کرده و حتی از داخل منزل شخصی آن را اداره کنید. اما یکی از الزامات کسب و کار آنلاین در اختیار داشتن یک وب سایت هست.

 

به گزارش گروه بین‌الملل پول‌نیوز، با فراگیر شدن اینترنت و افزایش تعداد وب سایت ها و وبلاگ ها، کسب و کاری شامل خرید و فروش وب سایت و وبلاگ نیز شکل گرفته هست. بر همین اساس، جای شگفتی نیست که تعداد زیادی از مردم دنیا در پی چگونگی محاسبه ارزش وب سایت و یا وبلاگ خود باشند.

 

اگر قصد خرید و فروش وب سایت و یا وبلاگ را دارید، ارزش پولی آن از اهمیت ویژه اي برخوردار می‌شود. امروزه، افرادی وجود دارند که به راه اندازی وبلاگ اقدام کرده، برای آن ترافیک ایجاد کرده، ارزش پولی آن را تعیین کرده و با مبالغی مفید آن را به فروش میرسانند. بدون در نظر گرفتن هر آنچه که شما را به فروش وب سایت ترغیب می‌کند، پیش از انجام اینکار باید آن را ارزش گذاری کنید.

 

چرا وب سایت ها ارزشمند میباشند؟

در تعریف ارزش می‌توان به مقدار پولی که برای یک چیز پرداخت می‌کنید و یا قیمت آن اشاره کرد. آنچه که یک وب سایت را ارزشمند می‌کند این هست که خریدار بالقوه میتواند از آن سود کسب کند. تنها بازگشت سرمایه هست که در خریداران انگیزه ایجاد می‌کند. اما به طور معمول اینکه شما درمورد باارزش بودن وب سایت خود چه فکری می‌کنید و چه کسی حاضر هست برای خرید آن پول پرداخت کند دو موضوع کاملا متفاوت میباشند.

 

بعضی از مالکان وب سایت و وبلاگ نویسان به واسطه تلاش برای ساخت محتوا و انجام بهینه سازی موتور جستجو «سئو» خود را دارای وب سایت یا وبلاگی ارزشمند می‌دانند. اما تمام دارایی هاي یک وب سایت «دامنه، محتوا، بازاریابی، سئو، سیستم ها» در اساس ایجاد سود نقش دارند و همین سود هست که خریداران محاسبات خود را بر اساس آن انجام میدهند.

 

حال که خریداران بالقوه حضور دارند، میتوانید ارزش وب سایت خود را ارزیابی و محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که ارزش گذاری تنها یک تخمین درمورد میزان پولی هست که احتمالا خریدار به شما پرداخت می‌کند و ارزش حقیقی وب سایت پولی هست که پس از پایان معامله به حساب بانکی شما واریز می‌شود.

 

روش اصلی برای ارزش گذاری

در حال حاضر، وب سایت ها و وبلاگ هاي مختلفی در اساس محاسبه ارزش وب سایت فعال میباشند. این ابزارها مکانی مفید برای آغاز ارزش گذاری محسوب میشوند اما به یاد داشته باشید که هیچ یک از انها بی نقص و کامل نیستند. “تجارت آدرس وب سایت” خارج از ایران، استانداردی مشخص دارد. معمولا 12 وب سایت ارزش گذاری بعنوان شاخص درنظر گرفته میشود. علاقه مندان یک آدرس اینترنتی خاص از این اطلاعات و قیمت ارائه شده توسط شاخص هاي مذکور بعنوان راهنما بهرهگیری کرده و با بهرهگیری از میانگین کل آن ها، ارزش احتمالی وب سایت و یا وبلاگ خود را مشخص میکنند. در ادامه این مقاله چند وب سایت برتر در اساس محاسبه ارزش وب سایت را معرفی میکنیم.

 

این قبیل وب سایت ها بر اساس تعداد بازدیدکنندگان وب سایت هدف اقدام به ارزش گذاری آن میکنند. وب سایت هاي محاسبه ارزش وب سایت بر اساس الگوریتم هاي پیچیده اي اقدام به اینکار می‌کنند. تمامی سایت هاي معرفی شده در ادامه به صورت رایگان و بدون محدودیت خدمات خود را ارائه میکنند.

 

ام سی جی آنلاین http://mcjonline.com

تولز کیتی http://toolskitty.com/websiteworth

سایت ورث ایت http://siteworthit.com

سایت ورث چکر http://siteworthchecker.com

یور وب سایت ولیو http://yourwebsitevalue.com

سایت ولیو کلکیولیتور http://sitevaluecalculator.com

وبیوتیشن http://www.webutation.net

فری وب سایت ریپورت http://www.freewebsitereport.org

وب سایت لوکر http://websitelooker.com

ولیویز http://www.valueis.com

وبوکا http://www.webuka.com

ولیو مای وب http://www.valuemyweb.com

 

جدیدترین مطالب سایت