خوش بو ترین عطرهای مردانه + 10 عطر مردانه

مجموعه : عکس های دیدنی
خوش بو ترین عطرهای مردانه + 10 عطر مردانه

خوش بو ترین عطرهای مردانه 

هنگامی که میخواهید در عید به مهمونی بروید با خوش عطر و خوش بو باشید در ادامه با بهترین وخوش بو ترین عطرهای مردانه در عید سایت تالاب همراه شوید.

 

برترین عطرهای مردانه سال را می توانید با رایحه خوش در زیر مشاهده کنید که از بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و پرطرفدار می باشند. همان طور که می دانید هر فصل عطر مخصوص به خود را دارد و هر سال برندهای مختلف، تمام تلاش شان را می کنند تا در رقابت با دیگر برندها، بهترین خود را ارائه دهند.

 

اگر شما هم دوست دارید که برای فصل بهار، عطرهای جدید و مناسب با این فصل را با عطرهای زمستانه جایگزین کنید، با ما همراه باشید. ما بهترین عطرهای مردانه برای بهار را به شما معرفی می کنیم.

 

Paco Rabanne Invictus Intense

100 میلی لیتر: 68.50 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

شاید این برند پاکو رابانا به خوبی نسخه قبل تر آن، یعنی وان میلیون، نباشد اما همچنان جزو یکی از پر فروش ترین ها در 4 سال اخیر است. این عطر با رایحه عنبری که دارد، برای میهمانی های شبانه بسیار مناسب است. اگر طرفدار برند پاکو رابانا هستید، حتما از این مدل نیز خوش تان خواهد آمد.

 

Dior Homme Sport
50 میلی لیتر: 49.50 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

برند دیور برندی است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این عطر از ترکیب اسانس های مختلف میوه تشکیل شده و رایحه تندی دارد. اگر به دنبال عطری اسپورت می گردید، این عطر مناسب شماست. 

 

Gucci Guilty Absolute

50 میلی لیتر: 54 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

رایحه چوب و چرم از رایحه های تشکیل دهنده این عطر هستند که حس جوانی و شادابی را منتقل می کند. شیشه این عطر ظاهری کلاسیک و رنگی پرتقالی دارد که دل آقایانی را که سبک های کلاسیک می پسندند، به دست خواهد آورد. بنابراین یکی از بهترین عطرها برای فصل بهار، این عطر می تواند باشد.

 

Byredo 1996 Inez & Vinoodh

100 میلی لیتر: 140 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

اگر چه مدل های قدیمی تر این عطر به سال 2013 باز می گردد اما این مدل که هم مردانه و هم زنانه است، با حجم 100 میلی لیتر خود، موفق تر از قبل ظاهر شده است. این عطر از رایحه هایی چون چرم، فلفل و دودی تشکیل شده، و جزو محبوب ترین عطرهای فصل بهار به حساب می آید.

 

Joop! Wow

100 میلی لیتر: 58 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

یکی از بهترین عطرهای مردانه از سال 1989 تا به حال، عطر ژوپ است. این مدل از ترکیب اسانس هایی چون چوب، ادویه و وانیل ساخته شده است. درست بر خلاف مدل های بالا که رایحه ای به نسبت گرم دارند، رایحه این عطر شیرین است. برتری این عطر به دیگر عطرها که بیشترشان برای میهمانی های شبانه ساخته شده اند

 

این است که شما می توانید آن را هم در روز و هم در شب استفاده کنید. این محصول با شیشه ساده و مینیمالیست خود یکی از محبوب ترین عطرهای بهاره به شمار می رود.

 

Davidoff Amber Blend
100 میلی لیتر: 75 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

یکی از بهترین رایحه ها برای عطر عنبر می باشد که در موفقیت این محصول نیز نقش بسزایی داشته است. سازنده این عطر الیویر پسچکس نام دارد که عطرهایی چون بالمین هوم و وان میلیون پاکو رابانا را نیز تولید کرده است. 

 

Jo Malone Whiskey & Cedarwood Cologne

30 میلی لیتر: 46 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

این عطر که از رایحه هایی چون گل رز و چوب سدر تشکیل شده، بسیار مورد پسند نویسندگان، هنرمندان و نوابغ مشهور است. بنابراین آقایانی که عاشق اقتدار، صلابت، تسلط و شهرت هستند، در خرید آن تردید نکنند.. 

 

Tom Ford Bois Marocain

50 میلی لیتر: 250 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

از خرید این عطر هیچ گاه پشیمان و ناامید نخواهید شد. از ترکیبات آن می توان به نعناع هندی و چوب سدر اشاره کرد. آقایانی که شخصیت مرموزی دارند و از ابهام و پیچیدگی لذت می برند، این مدل عطر را خواهند پسندید. 

 

Burberry Mr. Burberry Eau De Parfum
50 میلی لیتر: 52 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

در حال حاضر، بربری یکی از لاکچری ترین برندها، به خصوص در دنیای عطرها، می باشد. دارچین، نعناع هندی و کهربا از اسانس های تشکیل دهنده این عطر هستند که آن را تبدیل به رایحه ای خاص، به خصوص برای میهمانی های شبانه، کرده اند. بنابراین بهتر است که این مدل تازه به بازار آمده را با شیشه ای که مشکی تر از مدل های قبل تر است، امتحان کنید.

 

Frederic Malle Outrageous

100 میلی لیتر: 130 یورو
خوش بو ترین عطرهای مردانه در عید 1402

 

به گزارش تالاب ترکیب رایحه هایی چون ترنج، نارنگی، سیب سبز، دارچین و مشک این عطر را انتخاب فوق العاده ای برای فصل بهار کرده است. این محصول به عنوان عطری انرژی زا و شادابی بخش شناخته می شود که دل مشکل پسندها را هم به دست خواهد آورد.

 

جدیدترین مطالب سایت