درک کردن جنس مخالف به وسیله زبان بدن

درک کردن جنس مخالف به وسیله زبان بدن

درک کردن جنس مخالف به وسیله زبان بدن

زبان بدن یا بهتر است بگیم اندام جنسی بهتر از جای سخن بیاوریم و همیشه در عمل انسان باید خودش را نشان دهید مخصوصا در همخوابی با همسر در ادامه این مطلب را بخوانید.

 

به گزارش تالاب زبان بدن یکی از مهم ترین عوامل برای نشان دادن شخصیت فرد به اطرافیان است که به طور غیر ارادی روی دیگران تاثیرگذار است. زبان بدن، اطلاعات قابل توجهی در مورد آنچه افراد در حال فکر کردن به آن هستند، در اختیار ما قرار می دهد.البته باید بدانیم که در زبان بدن فرد مورد نظر به دنبال چه نکاتی بگردیم.

 

زبان بدن، اطلاعات قابل توجهی در مورد آنچه افراد در حال فکر کردن به آن هستند، در اختیار ما قرار می دهد. البته باید بدانیم که در زبان بدن فرد مورد نظر به دنبال چه نکاتی بگردیم.

 

چه کسی نمی خواهد ذهن افراد را بخواند؟
تعداد نشانه های زبان بدن شما خیلی بیشتر از آن چیزی است که به صورت آگاهانه از آن مطلع هستید. تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس، نشان داده اند که فقط 7 درصد از ارتباطات مردم بر پایه کلماتی که به زبان می آورند، استوار است. 38درصد از این ارتباطات در تن صدا مشخص می شود و 55 درصد باقی مانده، از زبان بدن می آید. اگر شیوه آگاه شدن از آن 55 درصد و تفسیر آن را یاد بگیرید، می توانید یک گام از دیگران جلوتر باشید.

 

هنگامی که سخت کار می کنید و هر آنچه می توانید انجام می دهید تا به اهداف خود دست یابید، هر چیزی که ابزار خوبی به شما بدهد، شما را قدرتمند ساخته و حرکت شما در مسیر موفقیت را آسانتر می کند.شرکت TalentSmart، بیش از یک میلیون نفر را مورد آزمایش قرار داده و دریافته است افرادی که عملکرد آنها در رده های بالاتری قرار می گیرد،

 

افرادی هستند که هوش هیجانی بالایی دارند (به بیان دقیقتر، 90 درصد از افرادی که بهترین عملکرد را دارند دارای هوش هیجانی بالایی هستند). این افراد قدرت نشانه های ناگفته در ارتباطات دارند را می دانند، و به همین دلیل به زبان بدن افراد توجه می کنند. دفعه بعدی که در یک جلسه حضور پیدا می کنید (یا حتی یک قرار ملاقات دارید یا با بچه های خود بازی می کنید)، به این نشانه ها بیشتر دقت کنید:

 

روی هم انداختن دست ها و پاها، نشان دهنده مقاومت در برابر ایده های شماست.دست به سینه بودن یا انداختن یک پا روی پای دیگر، موانعی فیزیکی هستند که نشان می دهند شخص مقابل، آنچه می گویید را نمی پذیرد. حتی اگر آنها در حال لبخند زدن هستند یا در مکالمه ای خوشایند شرکت می کنند، باز هم زبان بدن آنها داستان اصلی را تعریف می کند.

 

جرارد آی. نیرنبرگ و هنری اچ. کالرو نوار ویدئویی بیش از 2000 مذاکره در مورد کتابی که با موضوع خواندن زبان بدن تالیف کرده بودند را بررسی نمودند. هیچ یک از افرادی که در حین مذاکره پاهای خود را روی هم انداخته بود، در نهایت خود را موافق اعلام نکرد. از لحاظ روانی، انداختن پاها روی هم و دست به سینه بودن، نشان می دهد

 

که یک شخص از لحاظ ذهنی، احساسی و جسمی راه را به روی چیزی که در مقابلش قرار دارد، مسدود می کند. این کار عمدی نیست، به همین دلیل بسیار آشکار انجام می شود.

 

لبخندهای واقعی، در گوشه چشم ها چین و چروک می اندازند
وقتی زمان لبخند زدن می رسد، دهان می تواند دروغ بگوید، اما چشم ها نمی توانند. وقتی لبخندهای واقعی به چشم ها می رسند، پوست اطراف چشم را جمع می کنند تا چروک های ریزی اطراف چشم شکل بگیرد. اغلب افراد لبخند می زنند تا آنچه واقعا در موردش فکر می کنند و احساس می کنند را پنهان سازند،

 

بنابراین، اگر می خواهید بدانید آیا لبخند شخص مقابلتان واقعی است یا خیر، به چین و چروک گوشه چشم هایش نگاه کنید. اگر این چین ها دیده نشدند، آن لبخند در حال پنهان کردن چیزی است.

 

کپی کردن زبان بدن شما، نشانه خوبی است
آیا تاکنون شده که در جلسه باشید و متوجه شوید که هر گاه پاهای خود را روی هم می اندازید یا از روی هم بر می دارید، افراد حاضر در جلسه هم همین کار را انجام می دهند؟ یا شاید سر خود را به همان صورتی خم کنند که شما در حین صحبت کردن خم می کنید؟

 

به گزارش تالاب این واقعا نشانه خوبی است. تقلید از زبان بدن، چیزی است که وقتی احساس می کنیم میان خود و شخص مقابل پیوندی وجود دارد، به صورت ناخودآگاه انجام می دهیم. این یک نشانه است که می گوید گفتگوی ما به خوبی پیش می رود و طرف مقابل پذیرای پیام ماست. دانستن این موضوع زمانی مفیدتر است که در حال مذاکره بر سر یک معامله هستید، زیرا به شما نشان می دهد که شخص مقابل در مورد معامله واقعا چه نظری دارد.

 

حالت بدن شما همه چیز را بیان می کند
آیا تا به حال پیش آمده که شخصی وارد اتاق شود و بلافاصله، متوجه شوید او رئیس شماست؟ اثر این شناخت ناگهانی، تا حد زیادی در زبان بدن شما هویدا می شود. اغلب اوقات در این حالت، بدن شما صاف می شود و کف دستهایتان به سمت پایین قرار می گیرد و حالت عمومی بدن شما، تا حد امکان باز و گسترده است.

 

مغز ما به گونه ای سیم کشی شده که قدرت را با مقدار فضایی که اشغال می کنیم، برابر کند. صاف ایستادن، همراه با متمایل کردن شانه هابه عقب، حالتی برای نشان دادن قدرت است؛ در این حالت به نظر می رسد فرد می خواهد فضایی که اشغال کرده را به حداکثر برساند.

 

از طرف دیگر، دولا دولا راه رفتن و قوز کردن ، نشان دهنده سقوط و ضعف است؛ این حالت فضای کمتری را اشغال کرده و قدرت کمتری را به تصویر می کشد. حفظ حالت خوب برای بدن، موجب آن می شود که مردم با احترام با شما تعامل کنند، و تفاوتی ندارد یک مسئول و رهبر باشید یا نباشید.

 

چشمهایی که دروغ می گویند
اکثر ما شاید این جمله را مکررا شنیده باشیم که “وقتی با من صحبت می کنی، به چشمهای من نگاه کن!”. این جمله را والدین ما با این فرض می گفتند که اگر شما در حال دروغ گفتن به آنها هستید، نمی توانید به چشمانشان خیره شوید و البته تا حدی هم درست فکر می کردند.

 

اما این دانش رایج میان مردم وجود دارد که افراد، اکثر اوقات ارتباط چشمی برقرار می کنند تا سعی کنند این واقعیت که در حال دروغ گفتن هستند را بپوشانند.مسئله آنجاست که اکثر آنها بیش از حد تلاش می کنند دروغ خود را مخفی کنند و ارتباط چشمی را تا جایی ادامه می دهند که شخص مقابل احساس ناراحتی می کند.

 

به طور متوسط، آمریکایی ها ارتباط چشمی را به مدت هفت تا ده ثانیه ادامه می دهند، و هنگامی که در حال گوش دادن هستند، این ارتباط طولانی تر از هنگامی است که در حال صحبت می باشند. اگر شما در حال صحبت با کسی هستید که خیره شدن او به شما باعث ناراحتی تان می شود، احتمالا اتفاقی افتاده و او در حال دروغ گفتن به شماست.

 

بالا رفتن ابروها، عدم راحتی را نشان می دهد
سه احساس اصلی وجود دارد که باعث می شود ابروهای شما بالا بروند: تعجب، نگرانی و ترس. بالا بردن ابروها هنگام گفتگوی آرام با یکی از دوستانتان را امتحان کنید. اگر فردی که در حال صحبت کردن با شماست، ابروهایش را بالا می برد، و موضوع مورد صحبت شما از لحاظ منطقی چیزی نیست که باعث شگفتی، نگرانی یا ترس وی شود، اتفاق دیگری در حال وقوع است.

 

تکان های اغراق آمیز، نشان دهنده اضطراب است
وقتی شما چیزی به کسی می گویید و او بیش از حد با تکان دادن سر حرف شما را تایید می کند، این بدان معناست که او در مورد آنچه شما در موردش فکر می کنید نگران است، یا اینکه نگران است نکند شما در مورد توانایی وی در عمل به دستورالعمل ها، شک دارید.

 

دندان قروچه کردن نشانه استرس است
دندان فروچه، تنگ کردن گردن یا حرکت دادن ابروها، همگی نشانه های استرس هستند. تفاوتی ندارد فرد مورد نظر چه چیزی می گوید، در هر صورت این حرکت ها نشانه وجود مقدار قابل توجهی از ناراحتی در اوست . ممکن است گفتگو به حدی عمیق شود که آنها دچار نگرانی شوند، یا ممکن است فکرشان جای دیگری باشد و در حال تمرکز روی موضوعی باشند که باعث استرس آنها می شود.

 

کلید تشخیص این مسئله، آن است که به دنبال عدم تطابق میان آنچه فرد می گوید و آنچه زبان بدن وی به شما می گوید، بگردید.

 

قرار دادن همه موارد در کنار هم
حتی اگر نمی توانید افکار یک شخص را به طور دقیق بخوانید، حداقل می توانید چیزهای زیادی از زبان بدن وی بیاموزید. و این آموخته ها خصوصا زمانی درست هستند که کلمات گفته شده و زبان بدن با یکدیگر مطابقت نداشته باشند.این مقاله توسط یکی از افراد تاثیرگذار LinkedIn به نام تراویس برادبری منتشر شده

 

و به گزارش پارس ناز  نسخه اصلی آن در LinkedIn قابل مشاهده است. دکتر تراویس برادبری یکی از نویسندگان پرفروش ترین کتاب سال، با عنوان “هوش هیجانی” بوده و یکی از بنیان گذاران شرکت TalentSmart است. این شرکت در زمینه ارائه آزمون های هوش هیجانی و آموزش در این زمینه،

 

در جهان پیشرو بوده و به بیش از 75 درصد شرکت های Fortune 500 خدمت رسانی می کند. پر فروش ترین کتابهای این نویسنده به 25 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در بیش از 150 کشور به فروش می رسد.

 

جدیدترین مطالب سایت