راه هایی مناسب برای فهمیدن رضایت شوهر از زندگی با شما

راه هایی مناسب برای فهمیدن رضایت شوهر از زندگی با شما

راه هایی مناسب برای فهمیدن رضایت شوهر از زندگی با شما 

 

همیشه خانم هایی هستند که فکر میکنند شوهر هایشان از زندگی با آن ها راضی نیستند و بعضی ها هم هستند که عکس این کار عمل میکنند برای فهمیدن رضایت شوهر با شما را در ادامه دنبال کنید.

 

نکات بسیار عالی برای خانم ها داریم که می توانید با خواندن این مطلب پی ببرید که رضایت شوهر شما از زندگی در کنارتان تا چه حد است. دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست را بخوانید. بعد برای هر کار خوبی که برایتان انجام می‌دهد قدردان باشید.

 

هر زنی در زندگی زناشویی دوست دارد شوهرش از ازدواجش با او خوشحال و راضی باشد. این ۷ علامت به شما نشان می‌دهد که نظر شوهر شما درمورد ازدواجتان چیست.

 

۱. بوسه‌ها

وقتی از سر کار به خانه می‌آید با بوسیدنتان به شما سلام می‌کند. این بوسه از آن بوسه‌های تند و سرسری روی گونه نیست. بوسه‌ای همراه با در آغوش گرفتن و از روی لب‌هاست. از آن نوع بوسه‌هایی که باعث می‌شود بفهمید که بدون شک از اینکه در خانه دوباره کنار شماست بسیار خوشحال است.

 

۲. تماس‌ها

وقتی برای یک هدف کاری مجبور است به مسافرت برود، هر روز به شما زنگ می‌زند و می‌گوید که دلتنگتان است. مردی که از زندگی‌اش راضی باشد وقتی دور از خانه باشد واقعاً دلش برای همسرش تنگ می‌شود. او می‌خواهد که با شما باشد و برای برگشتن به خانه بیقرار است. وقتی زنگ می‌زند حرف‌های زیبایی به شما می‌زند که تک‌تک آنها از صمیم قلبش هستند. او همیشه ۱۰۰٪ به شما وفادار است و شما این را می‌دانید.

 

۳. «دوستت دارم‌ها»

به گزارش تالاب به شما می‌گوید که دوستتان دارد. هر روز این را به شما می‌گوید. و شما هم همین را در جوابش می گویید. این جمله هیچوقت برای شما تکراری نمی‌شود. او مثل شوهری نیست که همسرش بعد از سال‌ها از ازدواجشان شکایت می‌کند که «تو حتی یکبار هم به من نگفتی دوستم داری» و شوهرش جواب می‌دهد

 

«وقتی ازدواج کردیم بهت گفتم اگه نظرم عوض شده بود مطلعت می‌کردم»! این روش یک شوهر راضی و خوشحال در ازدواجش نیست. او به شما می‌گوید که دوستتان دارد چون می‌خواهد هر روز آن را بشنوید و بدانید. او از گفتن این جمله لذت می‌برد چون عمیقاً آن را حس می‌کند. و می‌داند که شنیدن آن برای شما هم مهم است.

 

۴. کمک کردن‌ها

او در کارهای خانه به شما کمک می‌کند. می‌خواهد کارهای شما را سبک‌تر کند و حتی وقتی حالتان خوب نیست بیشتر از سهم خود در کارهای خانه کمک می‌کند. به فرزندانتان هم همین را آموزش می‌دهد. او درک می‌کند که بزرگ کردن بچه‌ها فقط وظیفه شما نیست، وظیفه او هم هست. به عبارت دیگر، او یک عضو فعال در شاد نگه داشتن محیط خانه برای خانواده‌اش است.

 

۵. تحسین‌ها

او شما را تحسین می‌کند. به شما نگاه می‌کند و می‌بیند که چه کار می‌کنید. به شما توجه دارد. در زمان‌های مختلف وقتی به شما خیره شده است نگاهش را دستگیر می‌کنید. او هیچوقت از نگاه کردن به شما خسته نمی‌شود. هر تغییری هم که برای ظاهر شما افتاده باشد، او فکر می‌کند که شما زیبا هستید. او اشکالات و ایرادهایی که شما در خودتان می‌بینید را نمی‌بیند. عشق شما او را کور کرده است.

 

۶. آرامش دادن‌ها

وقتی گریه می‌کنید شما را در آغوش می‌گیرد. وقتی دلشکستگی و ناامیدی‌ها اشک به چشمانتان سرازیر می‌کند، همیشه کنارتان است. او نهایت تلاشش را برای درک وضعیت شما می‌کند. البته همیشه اینکار را عالی انجام نمی‌دهد ولی برای آرامش دادن به شما در شرایط سخت زندگی تلاش می‌کند. اگر عاقل باشید، به استقبال تلاش او خواهید رفت.

 

۷. دردودل کردن‌ها

او رویاها و ناراحتی‌هایش را با شما درمیان می‌گذارد. این کار برای او ساده نیست، همینطور هم برای شما. او می‌خواهد بداند که آیا می‌تواند بدون ناراحت شدن شما این حرف‌ها را با شما درمیان بگذارد و اینکه به اطمینان خاطر می‌دهید یا نه. وقتی می‌خواهد حرف‌های دلش را برای شما مطرح کند و درمورد امیدها

 

و برنامه‌هایش برای کار با شما حرف بزند، می‌داند که گوش می‌دهید و برایتان مهم است. او می‌داند که شما مشوق اصلی او در زندگی هستید. همچنین می‌داند که عشقش برای شما به اندازه کافی عمیق هست که درکش کنید و بخواهید ناامیدی‌هایش را بدانید. مردی که از زندگی زناشویی‌اش راضی باشد، با اعتماد و اطمینان این کار را خواهد کرد.

 

 به گزارش پارس ناز شوهرهایی که این مقاله را می‌خوانند هم یادداشت‌برداری کنند. اگر تا امروز این کارها را انجام نمی‌داده‌اید، الان وقتش است که دست به کار شوید و به همسرتان در زندگی اولویت دهید. هیچوقت برای آوردن شادی و رضایت به زندگی زناشویی دیر نیست. خانم‌هایی که این مقاله را می‌خوانند، از همه کارهای خوبی که شوهرتان

 

برایتان انجام می‌دهد قدردانی کنید. اگر می‌خواهید ازجمله زوج‌های موفق و خوشبخت باشید، او هم باید اولویت اول زندگی شما باشد تا به دنیا ثابت کنید که ازدواج به معنی خوشبختی است، حتی وقتی شرایط زندگی سخت می‌شود.

 

جدیدترین مطالب سایت